וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון פרש מכדורגל בגיל 38: "השחקן הכי אהוב בכל חדר הלבשה"

הקשר הוותיק החליט לתלות את הנעליים. שיחק במכבי תל אביב ונבחרת ישראל והיה שותף לקמפיין ליגת האלופות של הפועל תל אביב

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

הקשר הוותיק, יוסי שבחון, פורש מכדורגל. שבחון בן ה-38 היה אמור לפתוח את עונתו הרביעית במכבי הרצליה, אבל הודיע לאנשי המועדון שהוא מפסיק להגיע לאימונים ותולה את הנעליים. באוגוסט האחרון הוא מונה למאמן העשרה במחלקת הנוער של הפועל תל אביב.

שבחון גדל בהפועל פתח תקוה ושיחק בקבוצה הבוגרת שלה בשנים 2000-2006. בקיץ 2006 עבר למכבי תל אביב ואחרי ארבע שנים בקרית שלום, חצה את הכביש והצטרף להפועל תל אביב. הוא שיחק עם האדומים בשלב הבתים של ליגת האלופות וזכה איתם בגביע המדינה, אבל אחרי עונה אחת עבר להפועל באר שבע ומשם למכבי נתניה.

ב-2013 חתם בהפועל ניר רמת השרון, אבל הקבוצה ירדה ליגה ולמעשה עונת 2013/14 הייתה האחרונה שלו בליגת העל. ברמת השרון שיחק עד קיץ 2017 ולאחר מכן חתם במכבי הרצליה. ביולי 2018 כבר הודיע על פרישה ומונה לעוזר מאמן הקבוצה שכבר שיחקה בליגה א', אבל אחרי חודשיים חזר לשחק.

שחקן הפועל תל אביב יוסי שבחון חוגג שער. קובי אליהו
עם הפועל תל אביב זכה בגביע המדינה ושיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות. שבחון/קובי אליהו

שבחון שזכה עם הפועל פתח תקוה ומכבי תל אביב בגביע הטוטו, רשם 3 הופעות בנבחרת ישראל, במשחקי ידידות נגד סלובניה ודנמרק ובטורניר לובנובסקי מול פולין. בנבחרת הצעירה היו לו 14 משחקים ו-2 שערים.

חברו הטוב של שבחון, עומר בוקסנבוים, צייץ הערב: "אחד החברים הטובים ביותר שלי פרש מכדורגל. יוסי שבחון, כישרון עצום והשחקן הכי אינטיליגנט שיצא לי לראות על המגרש. בנוסף הוא תמיד היה השחקן הכי אהוב בכל חדר הלבשה. בהצלחה בפרק ב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully