וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות כואבות: עוזר מאמן נבחרת סקוטלנד סובל מקרע בשריר השוק

ג'ון קארבר נפצע במהלך חגיגת ההעפלה ליורו 2020: "העוזר השני קפץ עלי, מאמן השוערים ניסה להפיל אותי. הרגשתי שירו בי"

תקציר: ניצחונה של סקוטלנד על סרביה לאחר פנדלים/ספורט 1

עוזר מאמן נבחרת סקוטלנד, ג'ון קארבר, יעלה לכר הדשא באצטדיון בנתניה בעוד ארבעה ימים על קביים, או במקרה הטוב בצליעה - כשישראל תארח את הנבחרת הבריטית במשחק האחרון בקמפיין מוקדמות ליגת האומות. אז למה על קביים?

האנגלי בן ה-55, שמשמש כאחד מעוזריו של סטיב קלארק, נפצע במהלך חגיגות העלייה ליורו 2020, רגע אחרי שסקוטלנד ניצחה את סרביה 4:5 בפנדלים ביום חמישי. "זה היה מביך", הוא הודה היום, "האנדרלנין זרם וידעתי שאלכסנדר מיטרוביץ' הולך להחמיץ את הפנדל האחרון. הייתי ליד מאמן השוערים, סטיבי וודס, והיינו בעמדת היכון".

קארבר אמנם היה שחקן כדורגל שאת מרבית הקריירה הקצרה שלו העביר בגייסטהד הקטנה, אבל הימים בהם היה בכושר, הרחק מאחוריו. "מיד אחרי ההחמצה יצאנו לספרינט, אבל אחרי חמישה צעדים וודס ניסה להפיל אותי והעוזר הנוסף, סטיבן ריד, קפץ לי על הגב. ברגע הזה הרגשתי כאילו מישהו ירה לי בשוק. זה כל כך כאב".

עוזר מאמן נבחרת סקוטלנד, ג'ון קארבר. Ian MacNicol, GettyImages
"אני אנגלי, אבל נתתי לסקוטלנד הכול. כולל קרע בשריר". קארבר/GettyImages, Ian MacNicol

קארבר עבד שנים ארוכות כעוזר וכמאמן זמני בניוקאסל ושם הכיר את סטיב קלארק. הוא גם עמד על הקווים של טורונטו מה-MLS ואומוניה ניקוסיה ולפני כחודשיים וחצי נקרא על ידי חברו משכבר הימים לצוות בסקוטלנד. היום הוא הוסיף: "אני אמנם אנגלי, אבל נתתי הכול לסקוטלנד מהרגע שהגעתי. גם קרע בשריר השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully