וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לאנס סטרול השיג פול פוזישן ראשון בקריירה

נהג קבוצת רייסינג פוינט קטע רצף של 14 מקצי דירוג בשליטת מרצדס והפך לקנדי הראשון שמשיג פול מאז 1997. לואיס המילטון יזנק רק מהמקום השישי, אבל יוכל להבטיח זכייה שביעית בקריירה באליפות העולם

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לאנס סטרול עשה היום (שבת) סוף לרצף של נהגי מרצדס במקצי הדירוג בפורמולה 1, כשהשיג פול פוזישן מפתיע וראשון בקריירה. נהג קבוצת רייסינג פוינט שרד את מזג האוויר הלא פשוט בטורקיה, חזר למסלול אחרי שהגשם עצר את המוקדמות והפך לקנדי הראשון שמנצח מקצה דירוג מאז ז'אק וילנב ב-1997.

לורנס סטרול, הבעלים של קבוצת רייסינג פוינט, יכול להיות גאה בבנו שפספס את המרוץ הקודם כי היה חיובי לקורונה וכעת רשם הישג נהדר בגיל 22, כשעצר רצף של 14 מקצי דירוג בשליטת לואיס המילטון וחברו ואלטרי בוטאס - שני נהגי מרצדס. "אני לא מוצא מילים, אני בהלם", אמר לאנס בסיום. "זו דרך נפלאה לחזור אחרי כמה שבועות קשים, אני מרגיש נהדר. זה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי".

לאנס סטרול נהג קבוצת רייסינג פוינט, פורמולה 1. רויטרס
חזר אחרי קורונה. לאנס סטרול/רויטרס

מקס ורשטאפן מרד בול יזנק שני והמקסיקני סרחיו פרס השלים יום מוצלח לרייסינג פוינט עם המקום השלישי. המילטון, שיוכל להבטיח זכייה שביעית באליפות העולם, יתחיל הפעם רק מהמקום השישי ואילו בוטאס יזנק תשיעי.

כדי להשאיר לעצמו סיכוי מתמטי להדביק את הבריטי ולמנוע הכתרה כבר מחר, בגרנד פרי הראשון שנערך בטורקיה מאז 2011, בוטאס חייב להשיג שמונה נקודות יותר מהמילטון, כשלסיום העונה יישארו לאחר מכן שלושה מרוצים בלבד.

דירוג הנהגים (ארבעה מרוצים לסיום העונה):

1. לואיס המילטון (מרצדס, בריטניה) 282 נקודות
2. ואלטרי בוטאס (מרצדס, פינלנד) 197
3. מקס ורשטאפן (רד בול, הולנד) 162
4. דניאל ריקיארדו (רנו, אוסטרליה) 95
5. שארל לקלר (פרארי, מונאקו) 85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully