וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת נורבגיה לא יכולה לצאת מהמדינה, תפסיד טכנית לרומניה ואוסטריה?

בגלל שחקן חיובי אחד בסגל, הממשלה אוסרת על הנבחרת לצאת למשחקי ליגת האומות: "אנחנו המדינה היחידה במצב הזה". אופ"א תצטרך להכריע

תקציר: חגיגת השערים מגמר פלייאוף ההעפלה ליורו/ספורט 1

משבר הקורונה ממשיך להשפיע על הנבחרות השונות בהכנותיהן למשחקי ליגת האומות, אבל עכשיו גם עלול להוביל להפסדים טכניים ראשונים לאור ביטול ראשון הצפוי מכיוון נורבגיה. שלושה ימים אחרי ביטול משחק הידידות מול ישראל, הממשלה הנורבגית אסרה על הנבחרת לצאת מהמדינה בעקבות מקרה הידבקות אחד בסגל, ולכן המשחק מול רומניה שאמור היה להיערך מחר (ראשון) בבוקרשט ככל הנראה יבוטל.

גם למשחק מול אוסטריה אין לנורבגים אישור לצאת ואם לא יהיה שינוי, אופ"א תצטרך להחליט האם להעניק בשני המקרים ניצחון טכני למארחת. קיים עוד סיכוי קטן שהנבחרת הנורבגית תקבל אישור להמריא בבוקר כדי לשחק מחר בערב, אבל אם זה לא יקרה אז הדחייה היחידה יכולה להיות ליום שני. מירל ראדוי, מאמנה של רומניה, אמר כי מבחינת המארחת תהיה הסכמה לדחייה של 24 שעות.

מרטין אודגור שחקן נבחרת נורבגיה. GettyImages
"חיים בעוצר כבר שישה חודשים". מרטין אודגור/GettyImages

נשיא התאחדות הכדורגל הנורבגית, טרייה סוונדסן, הסביר: "ראש מערך הבריאות אמר שאסור לנו לצאת. אם לא נגיע למשחקים, אנחנו מפרים את הוראות אופ"א, הארגון אליו אנו משתייכים. בכך אנחנו מאבדים הזדמנות להעפיל למונדיאל, אם לא נצליח לעשות את זה דרך המוקדמות. אנחנו המדינה היחידה שנקלעה למצב הזה, וזו בעיה".

שחקני נבחרת נורבגיה נבדקו לא פחות מארבע פעמים עד אתמול. כל הבדיקות יצאו שליליות, פרט לשחקן אחד שנמצא חיובי לפני יומיים. הקפטנים סטפן יוהאנסן ומרטין אודגור הוציאו הודעה בשם השחקנים: "אם לא יאפשרו לנו לצאת, המשמעות היא שני הפסדים ואובדן הסיכוי להגיע למונדיאל דרך ליגת האומות. גם אנחנו מודאגים מהעלייה בתחלואה, לכן אנחנו נזהרים לא לסכן אחרים. כשחקני כדורגל, אנחנו חיים בעוצר כבר שישה חודשים ועושים כל מה שאפשר כדי להמשיך לשחק. המשחקים האלה חשובים לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully