וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים של ישראל הובסה 90:51 על ידי שבדיה במוקדמות אליפות אירופה

שנה אחרי ההפסד ב-37 הפרש בתל אביב, הנבחרת הובסה ב-39 הפרש ב"בועה" ביוון. דניאל רבר ועדן רוטברג קלעו 15 כל אחת

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל הובסה היום (שבת) 90:51 בידי נבחרת שבדיה, במשחק השלישי שלה בבית ב' של מוקדמות אליפות אירופה. המפגש הקודם בין הנבחרות נערך לפני שנה בדיוק, ואז השבדיות טיילו ל-40:77 בדרייב-אין בתל אביב. הפעם המשחק נערך ב"בועה" ביוון, אבל התוצאה הייתה אפילו יותר כואבת מבחינת הסגל הצעיר של אלי רבי, שחסר את טל לב ששומרת שבת.

אלכס כהן שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. fiba.com, אתר רשמי
קיבלה מנוחה במחצית השנייה. אלכס כהן/אתר רשמי, fiba.com

פתיחת המשחק בישרה על הבאות. השבדיות החלו עם 0:7, עלו ליתרון דו-ספרתי במהלך הרבע הראשון וככל שנקפו דקות המשחק הפער גדל. להפסקה ירדה הנבחרת בפיגור 52:25, כשרק דניאל רבר עוד מצליחה לייצר משהו בהתקפה.

המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים והמאמן רבי קיווה שאולי השחקניות שלו ישתחררו קצת בהתקפה, לאור ההפרש הגדול, אבל דווקא הרבע השלישי היה הגרוע מכולם מבחינת נקודות. רק שמונה היו לישראל והשבדיות הגדילו ל-33:70 בראשות פרידה אלדברינק שצלפה 28 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת) עד אותו שלב. הכוכבת ירדה לספסל ברבע האחרון ועדן רוטברג ורבר לפחות מנעו מהפער לגדול ל-40, כאשר בסיום 51:90 לזכות שבדיה שתעפיל ככל הנראה.

קלעו לנבחרת: עדן רוטברג ודניאל רבר 15 כל אחת, גילי אייזנר 6, אלכס כהן ודניאל קארש 5 כל אחת, ליעד אורבך 4, אמי רינת 1. מאי דיין, מרים חנון, צליל וטורי ועדן ציפל שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully