וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'יי פי טוקוטו סיכם עד לסיום העונה

14.11.2020 / 13:51

האדומים צירפו את אקס הפועל אילת ונס ציונה (27, 2.01) והוא ינחת בארץ בימים הקרובים. במועדון יקבלו החלטה מי ישוחרר מבין ג'ון דיבלר ורג'י אפשאו. ייתכנו שינויים נוספים בתקופה הקרובה

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

אחרי שני משחקים בלבד בליגת העל הפועל תל אביב כבר מבצעת שינוי בסגל. האדומים סיכמו עם הפורוורד ג'י פי טוקוטו עד לסיום העונה והוא צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים, כשבמקביל במועדון יקבלו החלטה מי ישוחרר מבין רג'י אפשאו או ג'ון דיבלר. בקבוצה ממשיכים לבחון שינויים נוספים בסגל, שיהיו תלויים גם בבחירה הצפויה של ים מדר בדראפט ה-NBA בשבוע הקרוב.

טוקוטו (27, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה היוקרתית. הוא נבחר במקום ה-58 בדראפט 2015 על ידי פילדלפיה ושיחק שנתיים בליגת הפיתוח ועונה נוספת בפרת' באוסטרליה לפני שחתם בהפועל אילת בקיץ 2018. ב-33 משחקים במדי אילת הוא רשם 13.5 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק, כשקבוצתו מגיעה לחצי גמר הפיינל פור. בעונה שעברה שב לישראל באמצע העונה כשחתם בעירוני נס ציונה, ולמרות שהיה נראה די טוב בחלק הראשון של העונה, לא עזר לכתומים להיכנס לפיינל פור ורשם 13.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

שחקן עירוני נס ציונה ג'יי. פי. טוקוטו. ברני ארדוב
קדנציה שלישית בארץ. טוקוטו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב, שעד ליציאה לפגרת הנבחרת תארח את הפועל ירושלים ביום שני ושבוע לאחר מכן את מכבי חיפה, פתחה את העונה עם תבוסה במשחק חוץ בגן נר, ובאמצע השבוע הצליחה לנצח את עירוני נס ציונה בתום משחק צמוד ודרמטי 80:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully