וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מתלבטת, שיקגו השתכנעה? השמועות החדשות לגבי דני אבדיה

מומחה הדראפט צ'אד פורד דיווח על התעניינות חזקה של שיקגו, הקאבס בדיונים פנימיים, גולדן סטייט לא צפויה לבחור בו במקום 2. ומה חושב דיוויד בלאט?

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

ארבעה ימים בלבד נותרו עד הדראפט והשמועות לגבי דני אבדיה לא פוסקות. בתחזית האחרונה שלו, מומחה הדראפט צ'אד פורד שידך את הישראלי לקליבלנד בבחירה החמישית: "הקאבס קבוצה מוזרה, יש הרבה דיונים פנימיים ומחלוקות בין אבדיה ואובי טופין. הם זקוקים לשחקן כנף גבוה ואבדיה מתאים לפרופיל הזה, יש לו הרבה אפסייד. הרצפה שלו אולי מפחידה יותר, אבל התקרה גבוהה יותר".

עם זאת, פורד הודה שהישראלי בהחלט עשוי להילקח עוד קודם לכן, בבחירה הרביעית, על ידי שיקגו: "יש הרבה רחשים על נחיתה שלו בבולס, בגלל ההיסטוריה של מקבל ההחלטות החדש ארתוראס קרנישובאס בבחירת שחקנים בינלאומיים בדנבר". פורד הוסיף וציין כי למרות הדברים הללו, הוא צופה ששיקגו תבחר בסופו של דבר דווקא בגארד של מכללת אייווה סטייט טייריס הליברטון.

לפי קווין אוקונור מ"דה רינגר", אבדיה בכל מקרה לא יירד מתחת לבחירה 5: "מנהלים ברחבי הליגה מעריכים שהוא לא יישאר עד אחרי הבחירה של קליבלנד. הם מאוד אוהבים אותו. הוא צריך לשפר את הקליעה שלו, אבל הוא הכי מתאים לסגל שמלא בשחקני פנים וגארדים".

"לדעתי הוא ייבחר במקומות 4-8", קבע מאמן מכבי תל אביב לשעבר דיוויד בלאט. "מכל המועמדים, הוא הכי מנוסה ומוכן לשחק כרגע ברמות הגבוהות. הוא יכול לשחק ב-NBA כבר עכשיו. הוא שחקן מגוון שיכול להתאים לכל קבוצה כי הוא יודע איך לשחק".

ומה לגבי האפשרות שאבדיה יילקח כבר בבחירה השנייה, בה מחזיקה גולדן סטייט? לפי NBC, הווריירס צפויים לבחור בישראלי רק אם יבצעו טרייד ויירדו לבחירה מעט נמוכה יותר: "אם זה יקרה, אבדיה בהחלט יהיה הבחירה ההגיונית, תלוי בתמורה שהקבוצה תקבל. אבל נראה שיש שחקנים מתאימים ממנו כרגע, אז לא סביר שיגיע לווריירס אם ישמרו על הבחירה השנייה".

גם באתר "ספורטסנט" הקנדי ניתחו את הכישרון הצעיר וטענו כי "הוא שונה מאוד מרוב המועמדים האחרים להיבחר גבוה. אין לו הרבה כלים פיזיים שרואים מכוכבי NBA, אבל יש לו בסיס לחזק והזדמנות להפוך למשהו מיוחד".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully