וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לאשדוד והפועל ראשון לציון בפתיחת העונה

ליגות העל לגברים ונשים יצאו לדרך. הפועל אשדוד ניצחה 24:29 בחוץ את מכבי ראשון לציון החסרה. הקבוצה של עידן מימון ניצחה בבאר שבע

שחקן הפועל קרית אונו בכדוריד מרקו קמפר. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שחקן הפועל קרית אונו מרקו קמפר./אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

עונת 20-21 בליגות הכדוריד יצאה לדרך, היום (שישי) בגברים ואתמול בנשים, 252 ימים מאז נעצרו הליגות בתחילת חודש מרץ עם הסגר הראשון. ליגת הגברים יצאה לדרך עם 13 קבוצות בעקבות הקפאת הירידות והישארותה של דימונה, יחד עם עלייתה של מכבי ת"א).


מכבי ראשון לציון - הפועל אשדוד 29:24 (17:12)

המפגש שפתח את העונה בין שתי האלופות האחרונות עמד בצל היעדרות של שחקני מפתח של האורחת. לאיבן קראצ'יץ' הפצוע, וגאפר חדזמיורביץ' שלא קיבל את האשרה לשוב לארץ, הצטרפו ירמי סידי ורותם סגל שלא היו כשירים בגלל פציעות. אשדוד הייתה טובה יותר במחצית הראשונה - אך ראשון לציון לא נשברה והקטינה את התוצאה. עם זאת, בסופו של דבר אשדוד משיגה ניצחון ראשון. מכבי ראשון לציון יוצאת באופן מכובד ממשחק לא פשוט מבחינתה.


מ.כ באר שבע - הפועל ראשון לציון 33:26 (18:15)

המשחק שפתח את העונה הפגיש את מילוש בואישיץ' במדים הלבנים-אדומים, מול הקבוצה שבה שימש כקפטן והיה הסקורר המוביל שלה בשנתיים האחרונות. סטפן איליץ' שהתגלה כרכש נהדר כבש 4 שערים רצופים, ולצד אלו של יובל גררה, טל הרשקוביץ, עומר אליאס ובואישיץ' קבעו 9:13 (20). טל הרשקוביץ (5 שערים) ואיליץ' (7 שערים) העלו במחצית השנייה ל-15:22, והפועל ראשון לציון שייטה לניצחון בכורה ביכולת מצוינת של אורון ברגיל (במחצית השנייה). בב"ש ראוי לציון ירדן פרנקו (4 שערים).

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד יובל גררה. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יובל גררה/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

א.ס רמת השרון - א.כ נס ציונה 24:30 (9:11)

רמה"ש שמכוונת לעבר זכייה היסטורית בתארי אליפות וגביע, בנתה קבוצה איכותית. בנס ציונה נראה היה שהדברים מתחברים לאט יותר. במחצית הראשונה זה פחות הורגש, אבל בשנייה ניהול משחק טוב של עדן ג'ינג'י (5 שערים ו-5 אסיסטים) ואופיר כהן (5 אסיסטים), ושערים של גיל פומרנץ (7 שערים), דניאל שקלים ויוסי אפו, ששב אחרי תקופה ארוכה, קבעו 16:21. ערן צרפתי שמר את נ"צ בתמונה, אבל אפו ושקלים (4 שערים) הובילו ל-21:28. שערים קלים של מילאן פאבלוביץ' (5 בסה"כ) ומנגד של אראל צייטלר קבעו את התוצאה הסופית.

מכבי תל אביב - מכבי קרית מוצקין 29:26 (12:8)

המארחת שבה אחרי שנתיים לליגה הבכירה, היישר למפגש בין שתיים מהקבוצות שאחוז שחקני הבית שלהן גבוה מאוד. מוצקין כבר הוליכה ביתרון של 5 שערים. החניכים של רועי סאסי חזרו עד 27:26 בדקה האחרונה אבל שערים של סרגיי נוסקוב ושל השוער רן גוטרמן (המצטיין) ממגרש שלם העניקו שתי נקודות ראשונות לצפוניים של ניר חלימה.


הפועל קרית אונו - מכבי דימונה 26:35 (16:17)

גלעד מאור, והקבוצה המסקרנת שבנה עם מושיקו אלימלך ועמית גל, פגשה את דימונה שהופיעה עם 3 אקסים זרים ששיחקו באונו - מרקו קמאפר ומרקו פנדיץ' ומילוש לואניצ'יץ'. המחצית הראשונה הייתה צמודה. בשנייה אונו ברחה ליתרון של 5-6 שערים, ומשם דימונה התפרקה. באונו בלטו עם 8 שערים טאריק קסומוביץ' ועמית גל (שהוסיף 5 אסיסטים). נדב ביטון הוסיף 7 שערים. שופטים: אלדד פלד ויוסי ימיני.

עירוני רחובות - בני הרצליה 33:31 (14:15)

מפגש בין שתיים שההתארגנות שלהן לליגה, גם אחרי הסגרים - הייתה לקויה. הרצליה פתחה עונה בלי בני אינגל על הקווים (עם עודד נאמן והקפטן דניאל לינדנגרן כמאמנים). רחובות רק חזרה להתאמן שלשום, לאחר חוסרים של שחקנים בסגל. סאבו מסטר סחב את רחובות במחצית הראשונה ליתרון. הרצליה הפכה את התוצאה במחצית השנייה. רחובות עוד השוותה ל-26:26, 8 דקות לסיום, אבל הפינאלה היה של האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקנית בנות הרצליה בכדוריד יעל שוהם. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יעם שוהם/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

נשים

מכבי הארזים רמת גן ניצחה במשחק המרכזי בחוץ את בנות הרצליה 27:30 (שיר וקרט כבשה 13 שערים עבור הארזים, שרון אקלר - 12 ומור שאול 8 עבור הרצליה). במשחק הבכורה שלה כקבוצה מאוחדת, מ.כ פתח תקוה ניצחה את הפועל קרית אונו 20:29 (נטלי ברטו עם 9 שערים ו-ויקטוריה רומאק 8 עבור פ"ת).

האלופה מכבי ראשון לציון גברה על מ.כ יובלים חולון 27:35 (עמית איזק הבקיעה 11 שערים, שירה ג'רבי הוסיפה 8 ושיר גבזה 6 לראשון ציון, בעוד בחולון הובילה בכובשות לירן זגורי - 6), והפועל ראשון לציון הביסה את א.כ נס ציונה 6:40 (אנה סטורז'וק - 14 שערים, אושרי נחום כהן הוסיפה 5). ביום שישי הבא, במחזור השני, ייערך הדרבי הראשוני, שיהווה משחק מקדים לדרבי הגברים של ראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully