וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס קסטריטיס: "יכול להיות שזה מוקדם להיות בלחץ, אבל זה המועדון שלנו"

13.11.2020 / 7:32

הפועל תל אביב רשמה ניצחון ראשון לעונה בתום משחק דרמטי מול נס ציונה והמאמן הודה: "עשינו שגיאות רבות". בר טימור שהצטיין: "העיקר שלקחנו את זה". בקבוצה ימתינו לבחירתו של מדר בדראפט לפני שיבצעו שינויים בסגל

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

אחרי סדרה של תוצאות מאכזבות, הצליחה אמש (חמישי) הפועל תל אביב לרשום חיוך ראשון לעונה זו עם ניצחון 80:82 על עירוני נס ציונה במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. בזכות הניצחון איזנו האדומים את מאזנם והוא עומד כעת על ניצחון אחד והפסד אחד.

הקבוצה של יאניס קסטריטיס נראתה טוב יותר מהמשחקים הקודמים, אך עדיין לא הצליחה לברוח ליריבתה ובדקות הסיום ביצעה שורה של טעויות מוזרות שכמעט ועלו לה בהתמודדות, אלא שנס ציונה לא הצליחה לנצל את המתנות שקיבלה. בר טימור היה מעל כולם בהפועל עם 20 נקודות, כשים מדר במשחק טוב מאוד מוסיף 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ברני ארדוב
נראו טוב יותר, אבל הלחץ עדיין מבעבע. יאניס קסטריטיס/ברני ארדוב

"אם להיות כנים, היה עלינו לחץ גדול לנצח את המשחק הזה", הודה המאמן יאניס קסטריטיס, "יכול להיות שזה מוקדם מדי להיות בלחץ, אבל זה המועדון שלנו ויש לאנשים שסובבים אותו, כמו גם לאוהדים, ציפיות גבוהות. האוהדים אולי נהנו ממשחק מותח אבל לנו המאמנים יש הרבה מה לתקן יחד עם השחקנים, עשינו שגיאות טקטיות רבות. אני חושב שאנחנו לא מספיק ממוקדים במהלך המשחק שלנו ולא מספיק עקביים בעיקר בחלק ההגנתי. בסופו של דבר, אני שמח שהצלחנו לנצח כי הניצחון הזה משמעותי עבורנו".

בר טימור שהתאושש ממשחק חלש בגן נר בתחילת השבוע הוסיף: "העיקר שלקחנו את המשחק הזה. יש לנו עוד דרך ארוכה כקבוצה להיות טובים יותר, אבל יש פה חבר'ה שרוצים לעבוד קשה ולהקשיב למאמן שלהם. אולי אנחנו צריכים ללכת בדרך הארוכה והקשה כדי להיות קבוצה טובה אבל אנחנו נעשה את זה. אני מקווה שניקח קצת מהמשחק הזה לביטחון של הקבוצה, ויש לנו עוד דברים ללמוד ממנו כי היינו צריכים לעשות אותו הרבה יותר קל".

בהפועל מעוניינים לבצע לפחות שינוי אחד בסגל הקבוצה, אך הם צפויים להמתין איתם עד ליציאה לפגרת הנבחרת. במועדון ידעו עד אחרי הפגרה מה מעמדו של ים מדר שעתיד להבחר בדראפט ה-NBA בלילה בין ה-18 ל-19 בנובמבר. מי שכבר נמצא בשיחות עם ראשי המועדון הוא אקס הפועל אילת ועירוני נס ציונה ג'יי פי טוקוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully