וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס מתכוננת: "אולי יותר משחקן אחד יצטרך לעצור את סקוטי ווילבקין"

המאמן מרטין שילר יודע שקבוצתו "תצטרך להקדיש הרבה תשומת לב" לכוכב הצהוב. על האנטר: "מתכוננים לכך שיהיה כשיר" (21:05, ספורט5)

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הצליחה ז'לגיריס קובנה להכניע את מכבי תל אביב. הערב (חמישי, 21:05, ספורט5) היא תנסה לעשות זאת שוב, ובכך להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה. הליטאים אמנם הפסידו שניים משלושת משחקיהם האחרונים באירופה, אבל עדיין מחזיקים במאזן 2:5 שמציב אותם במקום השני בטבלה, מתחת לברצלונה בלבד. ז'לגיריס מחזיקה עד כה בהתקפה הטובה ביורוליג עם 81.5 נקודות למשחק, חדשות לא כל כך טובות למכבי תל אביב שספגה עד כה 81.7 נקודות לערב באירופה.

באופן לא מפתיע, הליטאים נערכים בעיקר לסקוטי ווילבקין, שפספס את המפגש הקודם בין הקבוצות אך בשני המפגשים שלפני כן קלע 18 ו-20 נקודות. "נצטרך להקדיש לו הרבה תשומת לב", הודה המאמן מרטין שילר. "הוא לא היחיד, אבל כן הסקורר הבולט של מכבי. נחפש מישהו שיכול לעצור אותו, אולי זה יהיה יותר משחקן אחד. מכבי נכנסת לקצב שלה, היו לה קצת פציעות שעצרו אותה".

על כך שאותלו האנטר נמצא בספק אצל הצהובים אמר שילר: "רק עכשיו למדנו על כך, אנחנו מתכוננים כאילו הוא משחק, הגישה היא אותה גישה. אם הוא לא ישחק, שחקנים אחרים יקבלו יותר דקות".

ז'ופרי לוברן הוסיף: "המאזן של מכבי לא אומר שום דבר. העונה ארוכה, הם החתימו שחקנים חדשים ולפעמים זה לוקח זמן. מדובר במועדון גדול עם סגל טוב ומאמן טוב, והם כבר יפתרו את זה. גם אנחנו צריכים להשתפר, בעיקר בהגנה".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול אדגראס אולאנובס שחקן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
ווילבקין מול אולנובאס ב-2019/דני מרון

מתוך "Fast Break", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

ז'לגיריס עברה הקיץ מהפכה של ממש. המאמן שרונאס יאסיקבצ'יוס ואת מקומו תפס מרטין שילר האוסטרי, שאימן לפני כן בליגת הפיתוח של ה-NBA. שילר צירף לא מעט שחקני מפתח ביניהם שחקני הפנים אוגוסטין רוביט וג'ופרי לוברן, הפורוורד נייג'ל הייז והקלע סטיב ואסטוריה, אבל השלד של ז'לגיריס נשמר וכולל את הרכז לוקאס לקביצ'יוס, הקלע הפנטסטי ארטוראס מילקניס, הפורוורד הוותיק פאוליוס ינקונאס, הרכז האמריקאי תומאס ווקאפ ומעל כולם עד כה ה-MVP של אוקטובר ביורוליג, מריוס גריגוניס עם 15.7 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. הכישרון הצעיר של הליטאים רוקאס יוקובייטיס לא יוכל להשתתף במשחק לאחר שנדבק בקורונה לפני פחות משבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully