וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים שסחבו את הרכב, בניון וגרנט והקסם של הפועל תל אביב: סרגיי קלשצ'נקו נזכר בישראל

דרור קשטן, רפי כהן, המעשה ההזוי של אוהדי מכבי חיפה ("זה היה פשוט מטורף") וגביע אופ"א. שחקן העבר שוחח עם התקשורת הרוסית על התקופה בארץ

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

סרגיי קלשצ'נקו, שחקן העבר המולדבי שנחשב לאחד הזרים האהובים שהגיעו לישראל, שיחק בארץ בשלוש קבוצות שונות - מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני יהודה, וחתום על כמה רגעים זכורים במיוחד. בריאיון שהעניק לאחד מגופי התקשורת ברוסיה, הוא נזכר בתקופה שבילה בישראל.

"אני זוכר שאוהדי מכבי חיפה סחבו את הרכב שלי כשאני בפנים", נזכר קלשצ'נקו. "הם פשוט הרימו את המכונית כשאני יושב בתוכה וסחבו אותה כ-20 מטרים. זה קרה אחרי שכבשתי שער ניצחון נגד הפועל. זה היה פשוט מטורף".

"יוסי בניון? שיתפנו פעולה במכבי חיפה במשך שנתיים", אמר החלוץ כשנשאל על היחסים עם קשר העבר. "לעולם לא אשכח איך יוסי, ביחד עם חלוץ נוסף בשם רפי כהן, כבשו בלי הפסקה אבל גם זה לא עזר לנו לסיים במקום הראשון".

שחקן מכבי חיפה לשעבר סרגיי קלשצנ'קו. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מתגעגע. קלשצ'נקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שחקן העבר נשאל על היחסים עם אברם גרנט: "לא קרה בינינו שום דבר רע, הוא פשוט החל לתת דקות לחלוץ בן 18 בשם איגביני יעקובו על חשבוני. ירדתי לספסל ושיחקתי בעיקר כמחליף. אמנם המשכתי לכבוש אבל רציתי לשחק יותר. לשמחתי עברתי להפועל תל אביב, בעוד שאיגביני המשיך לכבוש ובסופו של דבר הגיע גם לפרמיירליג".

לסיום, נשאל קלשצ'נקו על ההצלחה האירופית עם הפועל תל אביב בגביע אופ"א: "היו שם שחקנים אדירים ומאמן מצוין בשם דרור קשטן שידע בדיוק מה לעשות עם כל אחד".

קלשצ'נקו בן ה-48, שנמנה כיום על צוות האימון של נבחרת מולדובה, הגיע לישראל מהליגה במולדובה ב-1999 כשחתם במכבי חיפה. אחרי שכבש 29 שערים במדים הירוקים עזב להפועל תל אביב בשל הגעתו של יעקובו והגיע עימה עד לרבע גמר גביע אופ"א, ואף כבש נגד צ'לסי ומילאן. ב-2004 שיחק תקופה קצרה בבני יהודה אך עזב אחרי 14 משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully