וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב והפועל באר שבע נערכות למרתון משחקים בחודש

12.11.2020 / 6:43

אחרי מספר ימי מנוחה, הנציגות הישראליות בליגה האירופית יערכו 11 משחקים ב-35 ימים. גאורגיוס דוניס מנסה לתמרן באימונים ללא שחקני הנבחרות: "אתגר גדול, אבל צריך להתמודד כי מאוד רצינו להגיע לאירופה"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע, שתי הנציגות הישראליות בליגה האירופית, יתנו שלושה ימי מנוחה לשחקנים וישובו להתאמן רק ביום ראשון כדי להשיב את הכוחות אחרי ששיחקו כל אחת שישה משחקים ב 17 ימים באחרונה.

אלא שמיד אחרי המנוחה ולקראת סוף השבוע הבא ייכנסו במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע למרתון של 11 משחקים ב-35 ימים. כל אחת מהקבוצות תשחק שלושה משחקים בליגה האירופית ושמונה משחקים בליגת העל שינעלו את הסיבוב הראשון לקראת סוף חודש דצמבר. בתקופה הזו יערכו מחזורים באמצע השבוע ויערכו גם המשחקים הדחויים של כל אחת מהן מהמחזור השלישי. "זה יהיה אתגר גדול", אמרו במכבי תל אביב. "לשחק כל שלושה ימים משחק עם טיסה בתווך לאחד המשחקים בליגה האירופית זה לא פשוט, אבל צריך להתמודד כי מאוד רצינו להגיע לאירופה".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
נאלץ לתמרן. דוניס/רויטרס

גאורגיוס דוניס מנסה בינתיים לתמרן באימוני מכבי תל אביב כשחסרים לו שמונה שחקנים בנבחרות ישראל, אחד בפנמה ושניים, דן גלזר ומאור קנדיל, שנשארו בארץ ולא טסו עם הנבחרת כיוון שנפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully