וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה שוחרר מבית החולים, ימשיך להחלים במרפאת שיקום

רק משפחה וחברים קרובים יורשו לבקר את שחקן העבר האגדי. עורך דינו: "זה היה הרגע הקשה בחייו". צ'ילברט: "כולם מנצלים אותו"

דייגו מראדונה משתחרר מבית החולים/רויטרס

בשעה טובה ומוצלחת, השתחרר הערב (רביעי) דייגו מראדונה מבית החולים והחל בשיקום שלו. שחקן העבר האגדי אושפז בשבוע שעבר בשל אנמיה והתייבשות, אך מספר בדיקות שעבר גילו קריש דם במוחו, מה שהצריך ניתוח חירום.

"זה אולי היה הרגע הקשה בחייו", סיפר עורך דינו וחברו הטוב, מטיאס מורלה. "אני חושב שזה היה נס, שמצאו את קריש הדם שעלול היה להרוג אותו. תודה לאל שהסכנות הללו נעלמו, בזכות ההתערבות של הרופאים. למזלנו, הוא מרגיש טוב יותר כעת וכבר מחכה להתאושש בצורה הטובה ביותר".

מראדונה אמור להמשיך למרפאת שיקום, לצד משפחה וחברים קרובים. "מצבו טוב", אמר מורלה. "הוא זקוק לתמיכה. הוא היה שמח מאוד מהטיפול שקיבל בבית החולים ורוצה להשתחרר עוד היום. כולנו צריכים לחשוב על הדבר החשוב מכולם - הבריאות של דייגו. תהיה רשימה על הדלת עם כל מי שמורשה לבקר אותו".

רופאו של שחקן העבר האגדי לאופולדו לוקה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה משותפת עם המאסטרו וכתב: "נתתי לך את המילה שלי, סמכת עלי ושנינו עמדנו בדברינו. זה ממשיך, אבל היום נחגוג את הצעד הגדול הזה יחד. אני מאחל לך שלווה, אוהב אותך תמיד".

שחקן העבר דייגו מראדונה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מראדונה ורופאו/אתר רשמי, מתוך טוויטר
מעריצים של דייגו מראדונה. רויטרס
כל ארגנטינה תומכת/רויטרס

בארגנטינה, כמובן, זוכה מראדונה לתמיכה מקיר לקיר. אבל סגנון החיים שהביא אותו למצב בו הוא נמצא היה מושא לביקורת מצד שוער העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילברט, שאמר היום: "אסור לו להאשים את הסביבה, זו אשמתו. מה שמטריד אותי זה שלאף אכפת לא אכפת מהאדם, כולם מנצלים אותו. זה תמיד היה ככה. כל מי שהיה קרוב אליו, כולל החברים שלו לקבוצה".

צ'ילברט הוסיף ואמר: "אני מאחל לדייגו החלמה מהירה, כי, מעבר למחלוקות שיש לנו, הוא כדורגלן אגדי ובן אנוש. זה טוב שהוא ימשיך למרפאת שיקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully