וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים גיבה את ההחלטות לטובת מכבי ת"א נגד סכנין. הרחקה על תנאי לרן בן שמעון

עודכן לאחרונה: 11.11.2020 / 17:15

הוועדה המקצועית קבעה שהשער של פשיץ' היה חוקי ופסילת הפנדל לטובת סכנין הייתה מוצדקת. גם הפנדל לזכות מכבי חיפה היה חוקי. מאמן מ.ס. אשדוד יצא בזול לאחר ההשתלחות בשופטים והורחק משני משחקים על תנאי

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

כמדי שבוע, פרסמה היום (רביעי) הוועדה המקצועית של איגוד השופטים את מסקנותיה על תפקוד השופטים במשחקי המחזור החמישי בליגת העל. במוקד עמדו אירועי המשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב, שהסתיים בניצחון 1:2 לצהובים.

כזכור, השופט גל לייבוביץ' ביטל פנדל שנשרק לטובת סכנין בדקה ה-12 בטענת לנגיעת יד של הבלם לואיס הרננדס, אחרי שנעזר ב-VAR. לאחר מכן נכבש שער של אלכסנדר פשיץ' שהיה בעמדת נבדל כביכול. בשני המקרים, טענה הוועדה המקצועית שההחלטות היו נכונות.

על ההחלטה לבטל את הפנדל לטובת סכנין כתבה הוועדה: "מדובר בנגיחה של שחקן מכבי תל אביב ליד שלו עצמו ולא מתקיימים קריטריונים לעבירה".

על ההחלטה לאשר את השער של אלכסנדר פשיץ' נכתב: "שחקן מכבי תל אביב היה בעמדת נבדל, אבל קיבל את הכדור ממגן סכני, שלמעשה נגח בכדור לאחור (שיחק במתכוון) ולכן לא התקיימה עבירת נבדל".

השופט גל לייבוביץ', VAR. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
לא טעה. גל לייבוביץ'/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

הוועדה גיבתה גם את ההחלטה של השופט דוד פוקסמן להעניק פנדל לזכות מכבי חיפה נגד מ.ס. אשדוד, שתורגם לשער יתרון של ניקיטה רוקאביציה.

הוועדה נימקה: "דקה ה-43 איבחן נכונה שופט המסך עבירת משחק חסרת אחריות של שחקן אשדוד ברחבה במהלך עלייה לכדור גובה. השופט, לאחר בחינת האירוע במסך, פסק בהתאם לכך לבעיטת עונשין לזכות חיפה וכרטיס צהוב. מדובר ביישום הנחיות בכל הקשור לשימוש בלתי חוקי בזרוע".

בוועדה הביעו שביעות רצון מההחלטות של השופטים, אבל הוסיפה כי "בחלק מהאירועים ניתן היה לצמצם את זמני הבדיקה", והודיעה כי תשים דגש על שיפור עניין זה במהלך הפגרה.

* מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון הגיע הערב לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, לאחר ההשתלחות שלו בשופטים בסיום ההפסד למכבי חיפה. בן שמעון, שכבר התנצל על דבריו, הורחק על תנאי משני משחקים, בעסקת טיעון שהושגה בין שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully