וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאולו דיבאלה חייב לעזוב את יובנטוס. בריאל או ברצלונה הוא יצליח יותר"

נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפריני קורא לכוכב המתוסכל לחפש את הדרך החוצה: "אם ישחק בקבוצה המתאימה, הוא מסוגל להיות הטוב בעולם"

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

עתידו של פאולו דיבאלה ביובנטוס ממשיך להיות מעורפל. החלוץ הארגנטינאי זוכה לקרדיט מוגבל מהמאמן החדש אנדראה פירלו, וגם השיחות על הארכת חוזהו שמסתיים בקיץ 2022 מתנהלות בעצלתיים. באיטליה יש כבר מי שמייעץ לו לעזוב, לפני שהקריירה תלך לאיבוד.

"אני עדיין משוכנע שהוא מסוגל להיות הכדורגלן הטוב בעולם", אמר נשיא פאלרמו לשעבר מאוריציו זאמפריני, שניבא שדיבאלה יהיה "מסי הבא" בזמן ששיחק אצלו. "פאולו שחקן יוצא דופן וגם האישיות שלו נהדרת. אני לא מבין איך אנשים שכחו את זה כל כך מהר. מבחינתי הוא יכול להגיע לרמה של שחקנים כמו מסי, רונאלדו או זלאטן. זה שהוא לא בהרכב הפותח של יובנטוס, זו שערורייה".

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
זמן ללכת? דיבאלה/רויטרס

לדברי זאמפריני, הוא ייעץ לדיבאלה לעזוב את הגברת הזקנה כבר לפני שלוש שנים. "חבל שהוא לא הקשיב לי בזמנו. כיום הייתי נותן לו את אותה עצה - יובנטוס היא לא הקבוצה בשבילך. ביובה יש כבר כוכב כמו כריסטיאנו רונאלדו, ופאולו צריך להיות מספר 1 בקבוצה אחרת. בקבוצות שמשחקות בסגנון שמתאים לו יותר, כמו ריאל מדריד או ברצלונה, הוא יצליח הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully