וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: נבחרת הנשים בכדורסל תשחק נגד מונטנגרו בבועה ביוון

11.11.2020 / 8:40

מוקדמות יורובאסקט 2021: הנבחרת של אלי רבי תקווה להפתיע את הנבחרת מהבלקן (14:00, 5+) ולחלום על עלייה ליורובאסקט למרות סגל צעיר במיוחד: "מאוד מקווה שנעשה הופעה טובה"

אלי רבי מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
אלי רבי/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל תפגוש מחר (חמישי, 14:00, שידור ישיר ב-5PLUS) את נבחרת מונטנגרו במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2021. המשחק ייערך בכרתים, שם שוהה הנבחרת לצד מונטנגרו ושבדיה מהבית שלה וארבע נבחרות נוספות מבית נוסף, בבועה. הנבחרת הגיעה למלון ביום שני, ומלבד אימונים לא יוצאת ממנו, כשהשחקניות עברו שתי בדיקות קורונה.

נבחרת ישראל איבדה בשנים האחרונות כמה מכוכבות המפתח שלה ביניהן שי דורון, נעמה שפיר, אלישיה קלארק, ליעד סואץ קרני ועוד וגם חלק מהשחקניות הצעירות בדור הנוכחי לא נמצאות בסגל לאחר שבחרו לשחק במכללות. אחרי שני מחזורים בבית מדורגות ישראל ומונטנגרו יחדיו עם הפסד אחד, ושבדיה הראשונה עם שתי ניצחונות, כשישראל הובסה בדרייב אין מול השבדיות 77:40. הראשונה בבית, וחמש הסגניות הטובות ביותר תעפלנה לאליפות.

"התחלנו את ההכנות לפני כשבועיים", אמר המאמן אלי רבי, "זימנו 14 שחקניות לסגל, עשינו הכנה מאוד מוקפדת ושונה מפעמים קודמות בגלל המשבר הרפואי העולמי. בסך הכל אנחנו במצב טוב, עשינו את ההכנה כמו שרצינו ואנחנו מגיעים למשחק מוכנים. אני מאוד מאוד מקווה שנעשה הופעה טובה. אנחנו נמצאים בכרתים והמשחקים יתקיימו כאן בתנאי בועה. אנחנו שומרים על עצמנו וכך גם הנבחרות האחרות. בשבת נפגוש את שבדיה ואני מקווה שנעשה הכל כדי לנצח ומקווה שזה יעלה בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully