וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפריסין תוהים: "אצילי לא מסוגל לייצר מצבים? מה קרה לשהר?"

שני הישראלים סופגים אש בזמן שאפואל ניקוסיה רושמת פתיחת עונה קטסטרופלית: "כששהר נכנס כמחליף, זה נראה אפילו יותר גרוע"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

שחקני אפואל ניקוסיה, בן שהר ועומר אצילי, סופגים בימים האחרונים לא מעט ביקורת בקפריסין - כמו גם שחקנים אחרים בקבוצה שרמת הציפיות מהם הייתה גבוהה מאוד ובינתיים שותפים לפתיחת עונה קטסטרופלית.

שהר כבש במחזור הפתיחה של הליגה ומאז לא מצא את הרשת. בתקופה האחרונה הוא איבד את מקומו בהרכב ובשלושת משחקי הליגה האחרונים, נכנס כמחליף בשלבים מאוחרים של המשחק. "יש הרבה חילוקי דעות בנוגע להחתמה של החלוץ האלבני אטדה נוהיו", נכתב בקפריסין, "אבל האמת היא שבכל פעם שבן שהר נכנס במקומו, אפואל הופכת לאפילו פחות מסוכנת".

מאז שהונהגה שיטת שלוש נקודות לניצחון בליגה הקפריסאית בעונת 1991-92, אפואל ניקוסיה לא פתחה את העונה עם 10 נקודות או פחות ב-9 המשחקים הראשונים שלה. היום יש לה 10 וזה לא החלק הגרוע היחיד. אם מתעלמים מהנקודות ומסתכלים על המאזן, הרי שהצהובים-כחולים רשמו 2 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים עד כה. פתיחת העונה הגרועה ביותר שלהם זה 49 שנה.

ואם המספרים הללו לא מספיקים, הרי שיש את הבעיות הקשות בחלק הקדמי. אפואל כבשה רק 6 שערים ב-9 משחקי ליגה ויש לה כרגע את ההתקפה הכי עקרה בליגה ביחד עם שתי האחרונות בטבלה, פראלימני ונאה סלאמינה. הבעיות בייצור התחילו כבר בעונה שעברה ושהר ואצילי הוחתמו בשכר שעל פי הדיווחים נע סביב 300-350 אלף יורו לעונה לכל אחד כדי לסייע לפתור אותן, אך בינתיים יוק.

בן שהר שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
בינתיים רחוק מאוד מהתפוקה המצופה. שהר/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

ב-Goal תהו בימים האחרונים: "מה קרה לבן שהר? הוא הבקיע בספרות כפולות בכל עונה בהפועל באר שבע. אנחנו מדברים על שחקן של 144 שערים בקריירה, שחקן נבחרת שהיה באנגליה, ספרד, הולנד וגרמניה. אבל אנחנו לא רואים שום רמז לקו"ח האלו מאז שהוא התחיל ללבוש את החולצה הצהובה-כחולה".

בסוף השבוע האחרון, המאמן החדש מיק מקארתי החליט להציב בהרכב את סטברוס גבריאל בן ה-18. אפואל נפרדה ב-0:0 מאתניקוס במשחק בו אצילי ושהר נכנסו בדקות 78 ו-79 בהתאמה ובתקשורת המקומית כתבו: "אפואל ניקוסיה משלמת מאות אלפי יורו לשחקנים ובסוף היא מצפה שגבריאל יציל אותה. יש הסבר הגיוני מדוע שחקן טוב ומנוסה כמו עומר אצילי, לא מסוגל לייצר לפחות כמה מצבים? ובהתקפה יש הרבה ביקורת על נוהיו, אבל כששהר נכנס במקומו, זה נראה אפילו גרוע יותר".

אגב, שהר גם זכה למחמאות כשבכמה כלי תקשורת בקפריסין נטען שהוא סירב לזימון לנבחרת ישראל כדי להישאר עם אפואל ניקוסיה ולעבוד בזמן פגרת הנבחרות על החיבור לקבוצה ולמאמן החדש מקארתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully