וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור כריסטיאן קרלסן: "לערן זהבי יש שם של פלייבוי בישראל, ובצדק"

המנהל המקצועי של מכבי חיפה לשעבר סיפר על כוכב הנבחרת לקראת המשחק מול נורבגיה לפני ביטולו: "הוא חרש את המועדונים בתל אביב. לא ברור האם הוא יכול לככב בליגה אירופית בכירה"

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

עוד לפני ההודעה על ביטול משחק הידידות בין נורבגיה לישראל שהיה אמור להיערך הערב (רביעי) באוסלו ב-19:00, הנורבגים הזהירו פני ערן זהבי. "הנבחרת חייבת לעצור את מכונת השערים הישראלית", נכתב באחד האתרים הפופולריים במדינה. "כשזהבי בכושר, הוא מפחיד מאוד. הוא סקורר אדיר כבר במשך שנים ארוכות. יש לו משחק ראש טוב, בעיטה טובה וחוש התמצאות נהדר ברחבה. הוא אולי לא מוכר כל כך בנורבגיה, אבל אחרי המשחק הערב יש סיכוי טוב שהוא יהיה מפורסם יותר".

באתר הנורבגי Aftenbladet הקדישו אייטם נוסף לזהבי, בו פירטו לצד הישגיו על כר הדשא גם על מעלליו מחוצה לו. "זהבי מצדיק את תווית הפלייבוי שיש לו בישראל בכל פעם מחדש", סיפר טור כריסטיאן קרלסן, המנהל המקצועי של מכבי חיפה לשעבר. "הוא נהג לבלות הרבה במועדוני הלילה של תל אביב, ובקיץ האחרון נעצר אחרי ויכוח עם שוטרים".

קרלסן הוסיף על הישגיו של זהבי: "מאז שהוא עזב את מכבי תל אביב ועבר לסין בשיא הקריירה, קשה לומר כמה דומיננטי הוא היה יכול להיות בליגה אירופית בכירה. הליגה הישראלית אולי לא ליגה בכירה, אבל הוא כבש שם בכמויות אדירות, וזה לא קל. אף אחד מעולם לא התקרב למספרים כאלה בישראל".

טור כריסטיאן קרלסן מנהל מקצועי מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
זיכרונות מזהבי. טור כריסטיאן קרלסן/סוכנות ג'יני

נורבגיה היתה צפויה לעלות הערב בהרכב משני, ללא מרבית הכוכבים. הכוכב הגדול ארלינג הולאנד יועד לשחק אבל רק כמחליף, כשגם מרטין אודגור מריאל מדריד היה אמור לקבל מנוחה, בעוד אלכסנדר סורלות מר.ב. לייפציג וסנדר ברג משפילד יונייטד תוכננו לפתוח.

בתקשורת הנורבגית ציינו ש"המשחקים בליגת האומות נגד רומניה ואוסטריה חשובים ביותר, ולכן המאמן לארס לאגרבק מתכנן לשמור על השחקנים הבכירים כמה שניתן. השחקנים מצידם מאוד רוצים לשחק, אבל לאגרבק ינצל את המשחק נגד ישראל כדי לבחון שחקנים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הולאנד נראה חד באימון נורבגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully