וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש פקהארט חיובי לקורונה ולא ישחק נגד נבחרת ישראל

אקס הפועל באר שבע הוזמן לסגל נבחרת צ'כיה אחרי שנים ארוכות וחלם על בכורה מחודשת, אבל החזרה למדים הלאומיים נדחתה

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

תומאש פקהארט שחלם על הופעה ראשונה בנבחרת צ'כיה מאז אוקטובר 2013, נמצא חיובי לקורונה ונגרע מהסגל לקראת המשחקים נגד ישראל וסלובקיה בליגת האומות, וההתמודדות הערב עם גרמניה במשחק ידידות בלייפציג (רביעי, 21:45, ספורט2). הצ'כים שעדיין יכולים להשיג את המקום הראשון ואת הכרטיס לדרג א', יארחו את ישראל ביום ראשון ואת סלובקיה שלושה ימים לאחר מכן.

אקס הפועל באר שבע הצטרף ללגיה ורשה בינואר, כבש 14 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות ובזכות כושרו המצוין, זומן לפני כשבוע וחצי לנבחרת אחרי שנים ארוכות מחוץ לסגל. הוא זכה למחמאות מהמאמן ירוסלב שילהבי והתכונן לאפשרות שישחק נגד כמה יריבים מוכרים מליגת העל הישראלית, אבל אמש כאמור נגרע מהסגל.

פקהארט רשם 19 הופעות בנבחרת צ'כיה בשנים 2010-2013 וכבש שני שערים, שניהם נגד מלטה במוקדמות מונדיאל 2014. הוא נכלל בסגל של צ'כיה ליורו 2012 ורשם בטורניר שלוש הופעות כמחליף.

תומאש פקהארט במדי נבחרת צ'כיה בשנת 2012. Clive Mason, GettyImages
כל כך רצה לחזור למדים הלאומיים. פקהארט ב-2012/GettyImages, Clive Mason

הנבחרת הצ'כית מתמודדת כבר תקופה ארוכה עם מקרים מרובים של חיוביים לקורונה ואפילו גיבשה סגל משני שעורך אימונים בפראג וממנו נשלפים שחקנים שמחליפים את הנדבקים. לפני משחק חוץ נגד ישראל, נגרעו מהסגל כמה שחקנים ולהתמודדות עם סקוטלנד הגיע סגל שבנוי כולו משחקנים מחליפים. אתמול התברר שגם דויד פאבלקה נדבק ושלשום התבצעו ארבעה שינויים נוספים בסגל המקורי בגלל פציעות וקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully