וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן הביע חשש מהכיוון אליו הולכת יוסטון, אוקלהומה סיטי מצאה מאמן חדש

ב-ESPN טוענים: גם ווסטברוק מתוסכל, השניים עשויים לשקול לבקש טרייד בעתיד. מארק דייגנולט מחליף את דונובן, כריס פול לפיניקס?

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

יוסטון חוללה בקיץ זעזוע מערכתי גדול, כשנפרדה גם מהג'נרל מנג'ר דריל מורי וגם מהמאמן מייק ד'אנטוני. על פי דיווחים בארה"ב, הזעזוע עלול לזלוג גם לסגל השחקנים. לפי ESPN, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק הביעו חששות לגבי הכיוון אליו הולך המועדון ו"בעוד אף שחקן לא ביקש טרייד בשלב זה, התסריט הזה עשוי להפוך לאפשרי בעתיד". בעלי יוסטון טילמן פרטיטה החליט להחליף את מורי וד'אנטוני ברפאל סטון וסטיבן סיילס בהתאמה, שתי דמויות פחות מוכרות או מנוסות, מה שהגביר את החשש של צמד הכוכבים הוותיקים.

לפי "דה רינגר", עזיבת מורי מגבירה את הסיכויים שווסטברוק יישלח בטרייד, כשהקליפרס והניקס מביעות התעניינות. הארדן אמנם התבטא בעבר כי בכוונתו לסיים את הקריירה ביוסטון, אולם סדרת המהלכים האחרונה עשויה לשנות זאת.

ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס, שומר על כריס פול, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
שניהם ימצאו קבוצות אחרות בפגרה? ווסטברוק וכריס פול/AP

לא רק יוסטון - גם אוקלהומה סיטי נפרדה ממאמנה במהלך הקיץ, וגם היא החליטה להחליף אותו בשם מפתיע. לפי ESPN, מי שייכנס לנעליו של בילי דונובן הוא עוזר המאמן מארק דייגנולט, בסך הכל בן 35, שאימן בעבר את קבוצת ליגת הפיתוח של הת'אנדר.

מי שעשוי לעזוב את המועדון הוא כריס פול, שעל פי דיווחים בארצות הברית נמצא על הכוונת של פיניקס, ומעוניין לפתוח דף חדש מחוץ לת'אנדר. פול בן ה-35 רשם בעונה שעברה יכולת מצוינת, כשהוא נראה שוב בשיאו למרות הפקפוק של הפרשנים. הרכז הנהדר העמיד ממוצעים של 17.6 נקודות, 6.7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ועזר לת'אנדר לסיים עונה מפתיעה במקום החמישי במערב, כשהוא נבחר לחמישייה השנייה של העונה.

הוא מעורר התעניינות אצל קבוצות רבות כולל הלייקרס, פילדלפיה, מילווקי והניקס, אולם לפי ESPN, לסאנס יש סיכוי טוב לשים עליו את היד. לסאנס יש סגל צעיר ומבטיח, כולל הכוכב העולה דווין בוקר והסנטר המסקרן דיאנדרה אייטון, ופול יוכל לשמש כמנטור על אף חוזהו הגבוה - בעונה הבאה הוא ירוויח 41.4 מיליון דולר, ושכרו יוכל לגדול ל-44.2 מיליון בעונה שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully