וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר הגיש תביעה נגד בית"ר ירושלים במוסד לבוררות

עודכן לאחרונה: 11.11.2020 / 17:51

המאבק המשפטי בין דן איינבינדר לבית"ר ירושלים הולך ומחריף. הדרישה: חזרה לאימונים ומימוש מלוא החוזה של השחקן במועדון

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

דן איינבינדר הגיש היום (רביעי) תביעה כנגד בית"ר ירושלים. כתב התביעה הוגש למוסד לבוררות כשהדרישה של השחקן היא לשוב לאימוני הקבוצה וכי חוזהו יכובד במלואו. בסביבתו של איינבינדר טוענים כי השחקן מעוניין לנהל את ההליך בצורה שקטה ודיסקרטית וכי אין בכוונתו להגיב בשלב זה.

כך או כך, לא משנה מה יהיו הטיעונים של המועדון, ברגע שחוגג בחר לעשות צעד של פיטורים ולבטל את החוזה, אוטומטית הוא ספג נזק תדמיתי כבד.

כבר חודשיים שבבית"ר מדברים על האפשרות לחתוך את איינבינדר באופן חד צדדי. במועדון מסבירים שהמקרה שונה מתקדים מאור בוזגלו והפועל תל אביב, משום שבית"ר הבטיחה להשלים את שכרו של איינבינדר במלואו בכל קבוצה אחרת שישחק בה, ואף אפשרה לו להתאמן בשורותיה כל עוד יעשה מאמץ אמיתי למצוא קבוצה עד לתום חלון ההעברות במיוחד ב-5 בחודש.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
מי יחייך אחרון? איינבינדר/לירון מולדובן

הבעיה הכי גדולה של הצדדים היא שהחלק המכוער עוד לפנינו. ככל שהבוררות תתקדם ייגבו עדויות ותצהירים, וייחשפו דברים שיגרמו נזק גדול לשני הצדדים. איינבינדר, אוחנה, חוגג, יוסי בניון, רוני לוי, דראפיץ' וברדה ואנשים נוספים יצטרכו למסור עדויות או להגיש תצהירים, ייחשפו הקלטות, שיחות וצילומי מסך לא נעימים שבסיכום הכולל רק יגרמו נזק למועדון ולשחקן.

אם יש פתרון לכל הסיטואציה הסבוכה הזאת, היא נמצאת בידיים של בית"ר. כשחוגג צירף את איינבינדר לפני שנתיים הוא נלחם עליו והעניק לו חוזה גדול, דיבר על רצונו להחזיר שחקן בית משמעותי ולהגדיל את הזהות והחיבור של הסגל עם המועדון. אבל הרצון הטוב החזיק בדיוק שנה אחת, שבסיומה חוגג התחיל להרגיש כמו פראייר שבזבז את כספו. כבר בזמנו הוא הציע את איינבינדר למכבי נתניה בעסקת עלי מוחמד. רוני לוי התעקש להשאיר את איינבינדר והנושא ירד מהפרק, אבל כבר היה ברור שעם סיום העונה, בית"ר תבקש מהקשר לחפש קבוצה.

כשבניון ורוני לוי סיימו את דרכם במועדון, חוגג לקח את המושכות ברמה המקצועית. את כל השחקנים ש"סימן" בתקופת בניון הוא רצה לראות בחוץ - כולל איינבינדר, אור זהבי, שלומי אזולאי וחנן ממן. כבעל בית שמעורב מקצועית זאת זכותו, אבל השאלה הייתה איך עושים את זה. על חנן ממן ואזולאי זה עבד מהר מאוד והם חיפשו לעזוב גם במחיר של הפסד כלכלי. איינבינדר חשב אחרת, הוא נלחם כדי להישאר, והרמזים שקיבל מהצוות המקצועי הנוכחי והקודם היו ברורים. הוא זומן לסגל פעמיים, גם על ידי רוני לוי וגם על ידי דראפיץ', אבל ההוראות השתנו לאחר מכן.

עוד בוואלה!

לא רק השכר: דן איינבינדר יתבע מבית"ר גם את הסכום של הקיצוץ

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
היה אמור להיות הפנים של בית"ר. איינבינדר/ברני ארדוב

כשחוגג רכש את בית"ר הוא רצה להפוך אותו לפנים של הקבוצה. היה חיבור טוב בין השניים, וגם בשיחות על הקיצוץ בשכר השחקנים חוגג פנה קודם כל לאיינבינדר ולעידן ורד וביקש מהם לדבר עם השחקנים. הוא ידע על מי הוא יכול לסמוך. הדברים האלה משמעותיים, כי למרות הדם הרע שזורם בין השניים בימים אלה, חוגג מעריך את האישיות של איינבינדר וגם לא מפסיק לומר שהוא עוד יחזור למועדון כאיש מקצוע בעתיד.

בהתחשב בתחושות הללו ובעובדה שהקשר רוצה להישאר וגם בצוות המקצועי לא מתנגדים לכך, לבית"ר יש עוד דרך להימלט ממאבק משפטי מכוער. זאת תהיה גדולה מצד בית"ר לקחת צעד אחורה, לחשוב שוב ואולי להבין שההתנהלות עם איינבינדר בקיץ הייתה קיצונית מדי, ולנסות לפתור את הנושא בדרך אחרת. גם בזירה התדמיתית היא יכולה רק להרוויח מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully