וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית זהב לענבר לניר באליפות אירופה עד גיל 23

הישג גדול לג'ודוקא הצעירה, שרק לפני כמה ימים זכתה במדליית ארד באליפות עד גיל 21. מאיה גושן זכתה במדליית כסף

ענבל לניר מוכתרת לאלופת אירופה עד גיל 23/באדיבות איגוד הג’ודו העולמי

הישג גדול לענבר לניר, שזכתה הערב (שלישי) במדלית הזהב באליפות אירופה בג'ודו עד גיל 23. לניר שמתחרה במשקל עד 78 ק"ג, החלה את היום עם ניצחון באיפון מול שרה פרננדס קמפילו מספרד, המשיכה עם ניצחון בוואזרי ברבע הגמר מול הסלובנית מטקה לובניק ובחצי הגמר הכריעה את יריבתה ההולנדית בבריח. בקרב הגמר הצמוד הפגינה לניר אגריסיביות, וניצחה את קרלה פרודן מקרואטיה.

מאיה גושן (עד 70 ק"ג) החלה את התחרות בסיבוב השני עם ניצחון באיפון על הקרואטית אנדלה וויאוליק, המשיכה עם ניצחון ברבע הגמר באיפון מהיר, 5 שניות לתוך הקרב נגד קסניה זדבורנובה מרוסיה, ובחצי הגמר גברה בוואזרי על היריבה השוויצרית. בקרב על מדלית הזהב נוצחה מאיה על ידי לארה צבטקו מקרואטיה.

ענבר לניר, ג'ודוקא ישראלית. צילום באדיבות איגוד הג’ודו העולמי, אתר רשמי
כל הכבוד. ענבל לניר/אתר רשמי, צילום באדיבות איגוד הג’ודו העולמי

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "מדלית זהב וכסף באותה אליפות, ענבר לניר אלופת אירופה, זה פשוט אדיר! להגיע לשני גמרים באליפות אירופה ולזכות בזהב זה מדהים, מרגש, הישג היסטורי לנבחרת הנשים ולאיגוד הג'ודו. הישג ענק לענבר. מאיה זכתה בכסף ביום של ג'ודו מדהים, וענבר לניר שרק לפני מספר ימים זכתה בארד באליפות אירופה עד גיל 21, קוטפת את הזהב באליפות עד גיל 23, תוך שהיא מנצחת את אלופת אירופה עד גיל 21. אני חייב לציין גם את תמר מלכה, שזכתה לפני שבוע במדלית ארד, והיתה רחוקה נגיעה ממדליה נוספת ואת שקד עמיחי שזכתה בארד עד גיל 21.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי הוסיף: "שבוע מדהים לדור העתיד של הג'ודו שלנו, ענבר ומאיה הציגו ג'ודו אדיר, וענבר נכנסה לרשימה מכובדת של אלופי אירופה ישראלים של הג'ודו הישראלי. בכל שבוע אנחנו נוכחים לדעת שיש לא רק הווה מצוין, אלא גם עתיד גדול לג'ודו שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully