וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "התחלנו במו"מ להארכת חוזיהם של ניימאר, אמבפה ודי מריה"

האיש החזק בפריז סן ז'רמן התייחס גם לשמועות על מעבר של אמבפה לריאל מדריד: "במועדונים הספרדים יש הרבה פוליטיקה, פה יש בעלים"

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

פריז סן ז'רמן ספגה מכה כלכלית קשה בגלל הקורונה. עם שחקנים יקרים וסכנה ממשית של הדחה מליגת האלופות, הקבוצה עלולה להינזק עוד יותר בהמשך, אבל במועדון ממש לא מתכוונים לקצץ, להיפך.

לאונרדו, המנהל הספורטיבי והאיש המקצועי הכי חזק במועדון, התראיין לתקשורת הצרפתית וחשף את תוכניות המועדון לעתיד הקרוב. לאונרדו התייחס לכוכבי העל במועדון והודה: "התחלנו מו"מ להארכת חוזיהם של ניימאר, אמבפה ודי מריה. פריז ספגה הפסדים כספיים השנה וזה מצב מסובך ולא קל. אבל אנחנו מדברים ישירות עם אמבפה וניימאר".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
ימשיכו יחד גם בשנים הבאות? ניימאר ואמבפה/רויטרס

לאונרדו התייחס גם למצבו של מואיז קן, החלוץ שהגיע מאברטון והחל לכבוש בצרורות: "לצערי, אין לנו אופציית קנייה עבורו. הוא כאן בהשאלה מאברטון. קן הוא חלוץ נהדר ושחקן העתיד, אבל עסקאות השאלה באנגליה הן מעט שונות. אופציית קנייה זה לא משהו שנכלל בעסקה".

לאונרדו התייחס לשמועות על מעבר של אמבפה לריאל מדריד בעונה הבאה ואמר: "ריאל מדריד? במועדונים הספרדים יש הרבה פוליטיקה. יש הרבה דיבורים והרבה הבטחות, פה זה שונה. פה יש בעלים".

בתקשורת בצרפת דיווחו לאחרונה שניימאר שינה את דעתו ומעדיף להאריך חוזה בקבוצה מאשר לעבור לברצלונה שחיזרה אחריו. אלא שלגבי אמבפה המצב יותר מסובך. הכוכב הגדול של נבחרת צרפת מעדיף לשחק בריאל מדריד וחוזהו בפריז יפוג בקיץ 2022, אך שאם הקבוצה לא תאריך את חוזהו ולא תמכור אותו בקיץ הבא, היא עלולה לאבד אותו בחינם לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully