וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור נמצא חיובי לקורונה

עודכן לאחרונה: 10.11.2020 / 15:48

בשורה מאכזבת לנבחרת: חלוץ הופנהיים שנמצא בכושר מצוין, קיבל תוצאה חיובית ויחמיץ את משחק הידידות נגד נורבגיה ואת המפגשים עם צ'כיה וסקוטלנד בליגת האומות. יתר שחקני הסגל שליליים

מונס דאבור כובש צמד מול סלובן ליברץ/ספורט 1

בשורה רעה לנבחרת ישראל: מונס דאבור נמצא חיובי לקורונה ויחמיץ את המשחקים נגד נורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד. חלוץ הופנהיים אמור היה להיות אחד השחקנים הבכירים בסגל של מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר, הודות לכושר הטוב שהוא מגלה בקבוצתו הגרמנית לאחרונה, אבל הוא יפספס את משחק הידידות בחמישי ואת שני המשחקים במסגרת ליגת האומות בשבוע הבא.

דאבור יחסר לנבחרת, שכבר איבדה את הקשר דן גלזר והמגן מאור קנדיל שנפצעו במדי מכבי תל אביב. גם בסבב המשחקים הקודם של הנבחרת התגלו מקרי קורונה רבים. הבשורות הטובות הן שמלבד דאבור, יתר שחקני הסגל נמצאו שליליים כך שרק החלוץ ייעדר מהמשחקים הקרובים. מי שעשוי לתפוס את מקומו של דאבור בהרכב הנבחרת הוא שון וייסמן, שאמנם מתקשה להתאקלם בריאל ויאדוליד אבל מחכה להותיר חותם בנבחרת.

מונס דאבור שחקן הופנהיים עם כריסטופר באומגרטנר. Uwe Anspach, AP
יחמיץ את שלושת משחקי הנבחרת. מונס דאבור/AP, Uwe Anspach

דאבור בן ה-28 היה בכושר טוב מאוד לאחרונה, למרות שבמשחק האחרון הוא החמיץ פנדל ב-2:1 של הופנהיים בוולפסבורג. החלוץ הישראלי הבקיע בכל שלושת משחקי הקבוצה בליגה האירופית, כולל צמד במחזור הקודם מול סלובן ליברץ ויש לו שני שערי ליגה, כולל נגד באיירן מינכן בתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully