וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "פטרוביץ' מדהים, אבל קוקוץ' הוא האירופי הגדול אי פעם"

אקס מכבי תל אביב ששיחק לצידם של שני הכוכבים האגדיים, סיפק תשובה מפתיעה: "לדראז'ן היה מוסר עבודה מדהים, אבל טוני כישרון חד פעמי"

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

ז'אן טבק ראה כמעט הכול בכדורסל: הוא שיחק בקבוצה הגדולה בתולדות הכדורסל האירופי, זכה באליפות ה-NBA, שיחק לצד כוכבים היסטוריים ואפילו פוטר ממכבי תל אביב. ממרום נסיונו, סנטר העבר, מאמן ז'ילונה גורה כיום, מספק תשובה לסוגיה עתיקת יומין: מיהו הכדורסלן האירופי הגדול בכל הזמנים?

טבק שיחק עם שניים מהחשודים המיידים, דראז'ן פטרוביץ' וטוני קוקוץ', ויש לו תשובה נחרצת ומפתיעה.

"דראז'ן היה שקן מדהים, כנראה ההארד וורקר הכי גדול שראיתי, האופי הכי טוב שראיתי. הוא בילה שעות על גבי שעות באולם, הוא היה פריק כדורסל אמיתי. מעולם לא ראיתי שחקן נחוש כל כך, וכשזה לצד כישרון טהור כזה, נוצר כדורסלן אדיר, אחד הגדולים. אבל עבורי השחקן הטוב בכל הזמנים הוא טוני קוקוץ'. הוא היה כישרון חד פעמי", אמר.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוצר בלום של זכרונות כדורסל. ז'אן טבק/ברני ארדוב
טוני קוקוץ', שיקגו בולס. GettyImages
כישרון חד פעמי. טוני קוקוץ'/GettyImages

בנוסף, טען טבק שהאקים אולג'וואן, איתו שיחק ביוסטון, הוא הסנטר הגדול אי פעם. "האקים היה שחקן מופלא ומורה מדהים. שיחקתי לצד הרבה שחקנים גדולים, אבל האקים היה המנטור הכי טוב שיצא לי לראות. אחרי כל אימון וכל משחק הוא אימן אותי ושיחק איתי על אחד. גם שאקיל אוניל היה גדול. אף פעם לא הצלחתי לעצור אותו, אבל זה נכון גם לגבי כל השומרים ב-NBA. ועדיין, מבחינתי האקים יותר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully