וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים לגבי מעמדו של זידאן: "ההנהלה מבולבלת מחלק מהחלטותיו"

בתקשורת הספרדית משוכנעים שמאמן ריאל מדריד לא יפוטר למרות פתיחת העונה הרעה, אך מקורב למועדון טוען: "הוא סופג ביקורות". כישלון בליגת האלופות יעלה לו במשרתו?

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

ריאל מדריד ספגה את אחת התבוסות הכבדות שלה בשנים האחרונות, כאשר הפסידה 4:1 בוולנסיה במחזור החולף. התבוסה הזו היוותה המשך ליכולת הלא יציבה בליגת האלופות, שם הקבוצה ניצחה פעם אחת בשלושה מחזורים והיא כלל לא בטוחה בשלב הבא. אלא שבמועדון לא שוכחים לזידאן את ההישגים הרבים שלו בעבר הלא רחוק - שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות וזכייה באליפות בעונה החולפת אחרי כמה שנות שליטה של ברצלונה.

שחקן ריאל מדריד מרסלו. ברקע המאמן זינדין זידאן. GettyImages
זידאן טעה כשפתח עם מרסלו?/GettyImages

העיתונאי אדוארדו מינה דיבר על מעמדו של זידאן כשאמר: "ההנהלה בריאל מדריד לוקחת בחשבון שזידאן הוא המאמן עם הרקורד הכי טוב בהיסטוריה של המועדון בליגת האלופות. בשנה שעברה הוא זכה באליפות וגם זה נלקח בחשבון. המשחק בוולנסיה היה נוראי, אבל הקבוצה סבלה מהמון חוסר מזל וגם חיסורים של שחקני מפתח כמו הזאר וקאסמירו".

יחד עם זאת, אינדה טוען שזידאן סופג ביקורות על חלק מההחלטות המקצועיות שלו, כמו לספסל מול ולנסיה את טוני קרוס ופרלאן מנדי. "הביטחון כרגע בזידאן הוא מלא, אבל במועדון מבולבלים מחלק מההחלטות שלו", הוא אמר, "לא ברור גם למה בתחילת העונה שני שחקני בית שיחקו ומול ולנסיה קרוס ומנדי היו על הספסל בעוד שלוקאס (ואסקס) פתח. השחקנים מתים על זידאן ולא רוצים לשמוע על חילוף מאמנים".

למרות שיש סתירות בדיווחים על מעמדו של זידאן, הצרפתי עדיין מוגדר כאחד שאסור לגעת בו, כאשר ההנהלה משוכנעת שהוא יידע לשנות את הסיטואציה. אלא שכישלון בליגת האלופות עשוי לשנות לגמרי את התמונה והמאמן, שההנהלה הפצירה בו לחזור, עשוי למצוא את עצמו מפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully