וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעונה הבאה: הקבוצות הישראליות ישחקו בקונפרנס ליג במקום הליגה האירופית

10.11.2020 / 9:31

ההתאחדות הודיעה רשמית לקבוצות: רק האלופה תשחק במוקדמות האלופות, בעוד שמחזיקת הגביע, הסגנית והקבוצה שתסיים שלישית תשחקנה במפעל החדש והזניח של אופ"א. משחקי המוקדמות ייערכו ב-22.7.21

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) לקבוצות על אופן השתתפותן ב"ליגה האירופית האיזורית" - הקונפרנס ליג. המפעל יצטרף לליגת האלופות ולליגה האירופית. הוא יכלול 32 קבוצות, כאשר המנצחת בו תקבל כרטיס לליגה האירופית. משחקי סיבוב המוקדמות השני של המפעל ייערכו ב-22.7 בשנה הבאה וישתתפו בו מחזיקת הגביע יחד עם הקבוצות שסיימו במקומות 2 ו-3.

אם מחזיקת הגביע תזכה גם באליפות, הקבוצה הנוספת שתשתתף במוקדמות הליגה האיזורית תהיה הקבוצה שתסיים במקום הרביעי ולא המפסידה בגמר הגביע. אם מחזיקת הגביע תדורג בסיום העונה במקומות 2 או 3, הקבוצה שסיימה רביעית תקבל כרטיס למפעל. הקבוצה שתזכה באליפות בישראל תשחק כרגיל במוקדמות האלופות ואם תודח בסיבוב הראשון היא תנשור לליגה האיזורית. אם בשני אז לליגה האירופית.

לוגו אופ"א הליגה האירופית. GettyImages
הישראליות יורדות ליגה/GettyImages

מדובר במכה לקבוצות הישראליות, שהרי מדובר במפעל זניח יותר מהליגה האירופית עם קבוצות קטנות ולא מוכרות, מה שיפחית משמעותית את העניין בליגה הזו ומכאן תהיה ירידה בהכנסות מכל האפיקים האפשריים ובתוכם זכויות שידור, כרטיסים למשחקים וספונסרים.

המפעל יכלול 32 קבוצות שיחולקו לשמונה בתים. הראשונה בכל בית תעלה לשמינית הגמר, כששמונה הקבוצות שיסיימו במקום השני ישחקו בפלייאוף מול שמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בבתי הליגה האירופית עם המאזן הטוב ביותר מבין ה-12. שמונה המנצחות שם יעלו לשמינית הגמר. המשחקים ייערכו בימי חמישי בשעה 17:30 שעון ישראל כשלאחר מכן ייערכו משחקי הליגה האירופית בשתי נגלות - 19:55 ו-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully