וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודאגת מהיכולת נגד אשדוד. אותלו האנטר בספק לז'לגיריס

10.11.2020 / 7:05

הצהובים עברו סיבוב בגביע בקושי: "יש לנו שחקנים עם שכר כפול מהתקציב של אשדוד". הסנטר מתלונן על סחרחורות ולא מתאמן

תקציר הניצחון 83:85 של ריאל מדריד על בילבאו/ספורט 1

מכבי תל אביב העפילה אמש (שני) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 69:75 על מכבי אשדוד במשחק במסגרת סיבוב א'. הצהובים יגלו היום מול מי הם ישחקו במשחקי שמינית הגמר, כשההגרלה תיערך במחצית המשחק של הפועל חולון נגד שולה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

הצהובים, ששיחקו ללא דראגן בנדר, אותלו האנטר וסקוטי ווילבקין שקיבלו מנוחה, הציגו יכולת מאכזבת במיוחד, כשבשום שלב הם לא הצליחו לפתוח פער דו ספרתי מול היריבה מהליגה השנייה שהייתה קרובה להפתעה. מחשש להפתעה יאניס ספרופולוס לא חילק יותר מדי את הדקות, כשיונתן אטיאס (11 דקות), עידן אלבר (6 וחצי דקות) ודורי סהר (3 דקות) ממעטים לשחק. עוז בלייזר עם 17 נקודות היה נקודת האור בערב החלש של הקבוצה.

"זו לא הפעם הראשונה שמשחק כזה מול קבוצה מהליגה הלאומית מסתבך לנו", אמר אחד מאנשי המועדון, "לפני כמה שנים בנס ציונה היינו מרחק התקפה או שתיים מהדחה, אבל זה לא תירוץ, זה בעיקר סימן לא טוב. בעונות טובות השחקנים שלנו יודעים להגיב למשחק כזה. יש לנו שחקנים שהשכר שלהם הוא כפול משכר השחקנים של אשדוד".

כריס ג'ונס עם טיילר דורסי שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עוד תצוגה מאכזבת. טיילר דורסי וכריס ג'ונס/לירון מולדובן

"זה לא היה צריך לקרות, פשוט מאוד", סיכם עוז בלייזר, "זה קרה אבל הדבר היחיד הטוב שקרה זה שניצחנו. אנחנו צריכים לראות למה ההכנה שלנו השחקנים הייתה כזאת, כי הצוות הכין אותנו למשחק הזה ולימד את המשמעות, ועדיין לא תפקדנו כמו שצריך. עשינו לעצמנו חיים קשים. 17-18 איבודים זה יותר מדי, שיחקנו בבלאגן אחד גדול. יש לנו בחמישי משחק סופר חשוב ואם ניראה ככה, אז זה לא יגמר טוב".

על העובדה שהקבוצה לא הצליחה לשמור על הפער שהיא פתחה במהלך המשחק אמר בלייזר: "זה קרה לנו גם ביורוליג גם במשחקים שהובלנו ועשו עלינו את הריצה, וגם נגד אילת. עוד לא מצאנו את הדרך להרוג את המשחקים. בטוח שנמצא את זה, אנחנו צריכים להמשיך לדחוף כל הזמן, אסור להוריד את הרגל מהגז, זו המהות של המועדון, לא משנה מול מי משחקים. בכדורסל של היום, אם אתה נרגע לרגע והקבוצה השנייה נכנסת למשחק, המומנטום משתנה, הכול מתהפך ואתה נכנס ללחץ. צריכים לדאוג שזה לא יקרה. לבוא מהרגע הראשון מהדקה הראשונה ולבוא לדחוף".

בלייזר אמר על קליטתו במדים הצהובים: "אני מרגיש טוב, החבר'ה קיבלו אותי בזרועות פתוחות ואני עושה את הכי טוב כדי להחזיר להם. יש משחקים טובים ומשחקים שהולך פחות, התפקיד שלי זה להיות מוכן בכל שנייה על הפרקט, להילחם, לשמור, לעשות נקודות כשצריך".

לקראת המשחק מול ז'לגיריס בחמישי, קיבלו הצהובים עוד בשורות מדאיגות. אותלו האנטר שנפגע בראשו בהפסד לאנאדולו אפס, עדיין מתלונן על סחרחורות ולא מתאמן. נכון לעכשיו, הסנטר בספק למשחק מול הליטאים.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully