וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשים קריטיים לברצלונה: אלו התנאים של ליאו מסי להישארות

בספרד טוענים: הנשיא הבא והכוורת שתקיף אותו תכריע בשאלת הארכת החוזה של הפרעוש: "הסיכויים שיישאר בבארסה הולכים וגוברים"

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

מה צריך לקרות כדי שליאונל מסי יישאר בברצלונה בסופו של דבר? אחרי חודשים ארוכים של ספקולציות, אינטריגות עם ההנהלה והתפטרות של ז'וספ מריה ברתומאו, נראה שהארכת החוזה של מסי במועדון חייו חוזרת להיות על הפרק.

אמנם עדיין מדובר בשלב מוקדם של העונה, אולם ב"מארקה" משוכנעים שהחודשים הבאים יהיו קריטיים מבחינת ברצלונה במאבק על שירותיו של הכוכב הארגנטינאי. לפי הדיווח, מסי עוקב בדריכות אחר ההתפתחויות בצמרת המועדון, וממתין לראות מי יהיה הנשיא החדש שייבחר בבחירות שייערכו ככל הנראה בחודש ינואר.

זהותו של הנשיא הבא ותוכניתו איך להחזיר את ברצלונה לטופ העולמי אחרי שנים של דשדוש, יהוו גורם מכריע עבור מסי. כך, למשל, חזרה של ז'ואן לאפורטה לראש הפירמידה, עשויה לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה - אם הנשיא לשעבר יעמוד בהבטחותיו האחרונות להחתים מאמן בעל שיעור קומה ולנסות להחזיר את ניימאר למועדון.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
עוקב בדריכות לקראת הבחירות. מסי/רויטרס

אבל לא רק סגל השחקנים שיקיף אותו ומדיניות הרכש של ברצלונה יהיו חשובים, אלא גם הכוורת של הנשיא בהנהלה. מסי רוצה לראות מי יהיה המנהל הספורטיבי הבא, ולוודא שהוא ברמה גבוהה מספיק כדי לבנות את הקבוצה בצורה הנכונה. ג'ורדי קרויף, שנחשב למועמד, עשוי להיות המנהל הספורטיבי הנבחר - ועדיין לא ברור כיצד מסי יקבל זאת.

ב"מארקה" ציינו שמסי מרוצה מרונאלד קומאן, איתו "יש מערכת יחסים טובה מאוד". אלמנט נוסף שיכריע הוא התחושות של מסי עצמו. אם מסי ירגיש העונה שוב בשיאו ואם יראה שהוא מצליח לסחוב את המועדון על גבו לתארים, סיכוי גבוה יותר שישתכנע להישאר.

"משחקים כמו שנתן השבוע, מגדילים את הסיכוי שהוא יישאר. מסי הרגיש שוב כמו עצמו, חזר לשמח כדורגל שמח ומלא השראה. ככל שיהיו יותר משחקים כאלה, הסיכוי שיישאר גבוה יותר".

כזכור, מסי היה על סף עזיבה את ברצלונה בקיץ האחרון ואמור היה להתאחד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, אולם המהלך סוכל לבסוף בשל ההתנגדות של ברצלונה לשחררו, החלטה שלטענתו נגדה את ההסכמים בעל פה בינו לבין ראשי המועדון. מלבד מנצ'סטר סיטי, גם יובנטוס ופריז סן ז'רמן הוזכרו כיעדים אפשריים עבור הפרעוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully