וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "סומך על כריס ג'ונס, הוא שחקן טוב"

9.11.2020 / 21:54

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את היכולת של שחקניו במהלך ה-69:75 על מכבי אשדוד בסיבוב א' של גביע המדינה. בלייזר: "עשינו את זה קשה"

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

במכבי תל אביב סימנו וי הערב (שני) על המשחק הראשון מתוך שבוע עמוס. האלופה ניצחה 69:75 את מכבי אשדוד מהליגה הלאומית בסיבוב א' של גביע המדינה והצליחה לעבור את המשחק ללא פציעות כששחקניה הבכירים סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר ודראגן בנדר לא נרשמו. מי שכן שיחקו היו עוז בלייזר וטיילר דורסי, כמו גם כריס ג'ונס שאמנם לא הצליחו לברוח למארחת החביבה, אך השיגו בסופו של דבר את הניצחון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "הם שיחקו קשוח ועשו עבודה נהדרת. מבחינתם במשחק כזה אין מה להפסיד, אתה נותן את כל מה שיש לך. הבעיות היו אצלנו, לא היינו מספיק מרוכזים ולא שיחקנו טוב. אני לוקח את הניצחון ולא יותר מזה. זה לא היה המשחק הרגיל שלנו. כריס ג'ונס שחקן טוב, אני סומך עליו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
סומך על כריס ג'ונס. ספרופולוס/לירון מולדובן

עוז בלייזר: "עשינו את המשחק הזה קשה, לא מתקבל מה שהיה פה היום. מבחינתי, אנחנו צריכים לכבד כעל קבוצה ולהגיע לכל משחק כאילו הוא גמר בשבילנו. הדבר היחיד שאפשר לקחת מפה הוא הניצחון. ידענו את המשמעות של המשחק, עשינו את ההכנה לזה, אבל זה לא התפתח לכיוון שרצינו - באשמתנו. אנחנו צריכים לבוא תמיד מוכנים מנטלית, לא משנה אם זה משחק יורוליג או מול קבוצה מהליגה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully