וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: יהונתן אלבז זכה במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 23 בקרואטיה

אלבז (עד 73 ק"ג) ניצח את חברו לנבחרת אורון גינר בקרב על הארד. גינר ותמר מלכה הסתפקו במקום חמישי, מקום שביעי למתן קוקולייב

באדיבות משרד ראש הממשלה

יהונתן אלבז זכה הערב (שני) במדליית ארד בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג, במסגרת אליפות אירופה עד גיל 23 הנערכת בקרואטיה. אלבז, שהשיג ארבעה ניצחונות לפני שהפסיד בחצי הגמר ונשלח לקרב על הארד, קטף את המדליה בזכות ניצחון על חברו אורון גינר ב"דרבי ישראלי".

גינר עצמו ניצח בסיבוב השני את טאו ריקווין מצרפת בוואזרי, בסיבוב השלישי ניצח באיפון את קורנל אנדרייס ממולדובה וברבע הגמר הפסיד ליריב הרוסי מקמדבק. בבית הנחומים גבר על מטיאס זיסק מאוסטריה ובקרב על מדליית הארד הפסיד כאמור לאלבז וסיים במקום החמישי.

תמר מלכה (עד 48 ק"ג), מדליסטית הארד מאליפות אירופה עד גיל 21, החלה את התחרות בסיבוב השני שם ניצחה באיפון את קטרינה פירו מאוקרינה, ברבע הגמר גברה על האיטלקייה מיכאלה פיאוריני ובחצי הגמר הפסידה למלאני וייו מצרפת. בקרב על הארד הפסידה מלכה לצרפתייה בלנדין פונט וסיימה גם היא חמישית.

מתן קוקולייב (עד 60 ק"ג) ניצח בוואזרי את פטריק לוזיאק מפולין, המשיך עם ניצחון על האיטלקי דייגו רי, אך ברבע הגמר הפסיד בוואזרי לקונסטנטין סימאונידיס מרוסיה. בבית הניחומים הפסיד לאזרי ישאר נחפוב ובכך סיים את התחרות במקום השביעי.

יהונתן אלבז ג'ודו. אתר רשמי איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ניצח את חברו. יהונתן אלבז עם המדליה/אתר רשמי, אתר רשמי איגוד הג'ודו

מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה: "בשבוע שעבר היינו קרובים לזכייה במדליה באליפות אירופה עד גיל 21 כאשר גיא גורביץ נוצח בקרב על מדליית הארד וסיים במקום החמישי. היום יוני אלבז ניצח בקרב על מדליית הארד את חברו לנבחרת אורון גינר וזכה במדליית ארד, והעובדה ששני ישראלים מהנבחרת הגיעו לשלבי מדליה מעידה על העומק הגדול שקיים בנבחרת הגברים. זה דור שמתפתח לצידם של הספורטאים האולימפים ואני מאמין שבעתיד הם אלה שיובילו את הג'ודו הישראלי קדימה".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "הישג מצוין שמגיע אחרי הישגים מעולים באליפות עד גיל 21, וזה מלמד על עבודה נכונה בכל הגילאים. שני ישראלים שמתחרים על מדליה זו מחמאה לג'ודו הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully