וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שתי בדיקות קורונה שליליות: הכישרון של ז'לגיריס יחמיץ את מכבי תל אביב

רוקאס יוקובאיטיס נמצא חיובי לקורונה ב-30 באוקטובר ומאז החלים, אבל לפי תקנות היורוליג יוכל לחזור רק ב-13 בנובמבר, יום לאחר המשחק בחמישי

תקציר הניצחון 83:85 של ריאל מדריד על בילבאו/ספורט 1

רוקאס יוקובאיטיס, אחד הכישרונות העולים בכדורסל האירופי שנמצא חיובי לקורונה ב-30 באוקטובר ואמור היה לחזור לקראת משחקה של ז'לגיריס מול מכבי תל אביב ביום חמישי ביורוליג, לא יוכל לטוס לישראל.

הכדורסלן הליטאי בן ה-19 קיבל תוצאה שלילית ביום שישי ועוד אחת בבדיקה שערך היום (שני) ולמעשה החלים ויכול לחזור לאימונים, אבל תקנות היורוליג לתקופת הקורונה קובעות כי שחקן יכול לעלות שוב על הפרקט רק שבועיים אחרי הבדיקה החיובית. המשמעות: יוקובאטיס יכול לשחק החל מ-13 בנובמבר, אבל המשחק בתל אביב יהיה יום לפני כן ולכן הוא לא רשאי לקחת בו חלק.

"הרגשתי רע בימים הראשונים", סיפר יוקובאיטיס לאתר הרשמי של ז'לגיריס". החום היה גבוה, הגרון כאב והיה לי גודש באף. אחרי כמה ימים, כל התסמינים הללו נעלמו ויכולתי להתאמן באופן אישי בבית. עכשיו אני מרגיש טוב, רק אולי איבדתי קצת מהמשקל".

על כך שפרש מהדראפט הקרוב אמר: "אני שמח מאוד שאנשים ב-NBA מעריכים את השיפור שלי, אני באמת מקבל הרבה תשומת לב לאחרונה. אחד הדברים שאכזבו אותי זה שלא הייתי לי הזדמנות לטוס לארה"ב ולהראות את עצמי לקבוצות ה-NBA. היינו רק בקשר אונליין. אתרכז השנה בז'לגירס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully