וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ישחק לצד דונצ'יץ'? "דאלאס צריכה לשקול אופציה של טרייד בשבילו"

המאבס שוקלים טרייד עם פיניקס שיעניק להם את הבחירה ה-10 בדראפט, בארה"ב תוהים האם זה יסתיים בטריו אירופי. וגם: מומחה הדראפט שהשתכנע שבעיית הקליעה של אבדיה תיפתר

ים מדר באתגר הקומביין לקראת דראפט ה-NBA/מתוך יוטיוב

בעוד קצת יותר משבוע ייערך דראפט ה-NBA, ונראה שרשימת היעדים האפשריים של דני אבדיה עדיין רחבה למדי. שיקגו וקליבלנד הן המועמדות העיקריות לבחור בפורוורד הישראלי הצעיר, אבל טריידים בליל הדראפט עשויים לשנות לחלוטין את התמונה, ואולי - רק אולי - להנחית את אבדיה בקבוצה שעוד לא הוזכרה כיעד אופציונלי.

אחת מהקבוצות הללו היא דאלאס, שלפי דיווחים בארצות הברית שוקלת לעשות טרייד כדי לבחור גבוה יותר בדראפט. לפי הדיווחים, המאבס שמחזיקים בבחירה ה-18 עשויים לעשות עסקה עם פיניקס, שתבחר עשירית. אבדיה לא אמור להישאר על הלוח בבחירה העשירית, אבל זה לא מנע מהעיתונאים בדאלאס לנתח את האפשרות שיחבור ללוקה דונצ'יץ' וקריסטאפס פורזינגיס.

"האם אבדיה מתאים בצורה מושלמת לדאלאס? כנראה לא. אבל אם אפשר לעשות טרייד ולקבל כישרון בסדר הגודל שלו, זו בהחלט אפשרות מעניינת", אמר העיתונאי אייזק האריס, שמסקר את המאבס באתר הרשמי של הקבוצה. "פיניקס מאוד אוהבת את סת' קרי ויש סיכוי גבוה שהיא תרצה לקבל אותו בטרייד. אבדיה יכול לעלות מהספסל בדאלאס ולהיות הפליימייקר של החמישייה השנייה. האם שווה לוותר על שחקן ספסל מוכח כמו סת' קרי בשביל אבדיה? לא בטוח, אבל זה לא מופרך".

האריס הוסיף: "לא מעט אנשים מאמינים שאבדיה ישפר את הקליעה. הוא כישרון גדול. הוא מאוד מגוון הגנתית, מוסר טוב, ואם הוא יוכל להפוך לקלע שלשות סביר, יהיה לו תפקיד בדאלאס".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
בארצות הברית משווים אותו לדונצ'יץ', בסוף אולי הוא ישחק איתו. אבדיה/דני מרון

אבל לעת עתה נראה שהסבירות הגבוהה ביותר היא שאבדיה יגיע לשיקגו, שמחזיקה בבחירה הרביעית. אמש ניתח את ההתאמה של אבדיה לבולס מומחה הדראפט ספנסר פרלמן, שייעץ לפיניקס סאנס בעבר. "חשבתי הרבה על ההתאמה בין דני לשיקגו. אני חושב שזו התאמה טובה", כתב. "אפשר להשתמש בו בעמדה 3 או בעמדה 4, אפשר להשתמש בו בכל מיני חמישיות מעניינות. אבדיה יכול להיות פאוור פורוורד בחמישיית סמול בול, כי הוא מספיק פיזי ומשחק 'מעל' הגובה שלו".

פרלמן לא מודאג מאחוזי הקליעה הנמוכים של אבדיה מהשלוש ומהעונשין, שנחשבים לתמרור האזהרה העיקרי לגביו אצל סקאוטים ב-NBA. "ברור שהקליעה היא סימן השאלה הגדול שלו, אבל אני באופן אישי השתכנעתי שהוא יהיה קלע טוב. אני יודע שהוא קולע באיזור ה-50 אחוז בלבד מהעונשין, אבל אני מאמין שזה בעיקר עניין מנטלי. הוא קשה מדי עם עצמו כשהוא מחטיא. אנשי מקצוע בישראל אמרו לי שהוא אחד השחקנים עם מוסר העבודה הכי מרשים שהם ראו, אז אין לי ספק שהוא ישפר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully