וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה מתקשה להתרומם: אוסקר גרסיה עוזב גם את סלטה ויגו

אחרי האכזבות באנגליה, צרפת ויוון, אוסקר מסיים את דרכו בסלטה ויגו בשלב מוקדם של העונה, כשהקבוצה במקום ה-17 בלבד בתחתית הליגה הספרדית

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

סלטה ויגו הודיעה היום (שני) שמאמן הקבוצה אוסקר גרסיה סיים את תפקידו במועדון. סלטה מדורגת במקום ה-17 בליגה הספרדית, והפסידה בשלושה מחמשת משחקיה האחרונים. אוסקר עוזב יחד עם הצוות המקצועי שלו. "אוסקר גרסיה והצוות שעמו לא יאמנו יותר את סלטה ויגו", נמסר מהמועדון.

אוסקר, שבעבר כזכור אימן את מכבי תל אביב וזכה עמה באליפות, מונה לתפקיד מאמן סלטה ויגו בנובמבר 2019, כשהקבוצה היה מועמדת לירידה (מקום שלישי מהסוף), אך הגליסיאנים הצליחו בסופו של דבר להישאר במחזור האחרון.

מאמן סלטה ויגו אוסקר גרסיה. GettyImages
שב עוזב מוקדם משקיווה. אוסקר/GettyImages

וכך קריירה מבטיחה שהתחילה בתנופה גדולה מתקשה להתרומם. אחרי התקופה שלו כמאמן נוער בברצלונה והאליפות המרשימה במכבי תל אביב - אוסקר עבר לברייטון, אבל לא הצליח להעפיל עמה לפרמיירליג והתפטר אחרי ההפסד בחצי גמר הפלייאוף. אחר כך חזר לעוד קדנציה במכבי, ועזב אחרי מספר שבועות על רקע המצב הביטחוני.

הוא עבר לווטפורד, סבל מבעיות רפואיות, ועזב אחרי שבועיים. בשנה שאחרי חתם ברד בול זלצבורג, וזכה עמה באליפות, אך לא נשאר. משם עבר לסנט אטיין, ועזב בשלב מוקדם של העונה, בחודש נובמבר, אחרי תבוסה 5:0 לליון. בינואר 2018 מונה למאמן אולימפיאקוס, והחוזה הסתיים באפריל בהסכמה משותפת, אחרי תוצאות מאכזבות, הדחה מהגביע ודיווחים על מתיחות בחדר ההלבשה. כאמור, בנובמבר 2019 חזר לספרד.

משחקו האחרון של אוסקר כמאמן סלטה היה ביום שישי בערב, מול העולה החדשה אלצ'ה, משחק שהסתיים ב-1:1. כעת מצפים לסלטה עוד שני משחקים לא קלים - מול סביליה ומול גרנאדה - בעוד אוסקר בן ה-46 יקווה לאושש את הקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully