וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: בן שמעון התנצל בפני השופטים, אופואדו יעבור בדיקות לפני חתימה

9.11.2020 / 12:31

המאמן שתקף את השיפוט בהפסד למכבי חיפה פרסם הבהרה: "הביקורת שלי נבעה מתסכול". החלוץ הניגרי שלא שיחק מעל שמונה חודשים מאז שנפצע ינחת לפנות בוקר

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

טיסתו של צ'יקו אופואדו, שסיכם את תנאיו במ.ס אשדוד, נדחתה ביממה והוא ינחת בישראל רק לפנות בוקר (בין שני לשלישי). לפני שיחתום רשמית על חוזהו בקבוצתו החדשה הוא יעבור סדרת בדיקות מקיפה, בעקבות הפציעה ממנה סבל בדרבי התל אביבי לפני שמונה חודשים וחצי, מאז טרם חזר לשחק.

המאמן רן בן שמעון פרסם היום התנצלות על המתקפה שלו נגד השופטים בסיום ההפסד למכבי חיפה (2:1) בשבת, בה נכתב: "ברצוני להבהיר ולהדגיש כי הביקורת שהשמעתי בסיום המשחק מול מכבי חיפה נבעה מתסכול מתמשך בשבוע האחרון לנוכח חוסר האחידות המקצועית בשימוש במערכת ה VAR. הנני סבור כי זהו נושא מורכב הדורש דיון, למידה והעמקה בעיקר בשימוש האקטיבי והפסיבי של צוותי השיפוט על המגרש וצוות ה-VAR. השופטים הם חלק מובנה במשחק ואין לי דבר אישי נגדם , ההפך הנכון. ובכל זאת, באם מי מצוות השיפוט נפגע מדבריי אני מצר על כך ומתנצל בכנות רבה".

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא שיחק מאז הדרבי ההוא. צ'יקו אופואדו/דני מרון

כזכור, בן שמעון אמר אחרי המשחק: "בושה וחרפה, שהוא רואה 14 פעמים ועדיין נותן את הפנדל הזה. איגוד השופטים צריך לתת את הדעת, זה לא נתפס ששבוע אחרי שבוע יש את אותן טעויות לאותן קבוצות, זה יצא מכל החורים. אסור לדבר על ארגון השופטים, אתה מדבר ויושב בחוץ כמה שבועות. כל שבוע חוסר האחידות שלהם זועק לשמיים. אני לא יכול להגיד מה אני חושב על החבר'ה האלה כי אקבל הרחקה. אני לא רוצה להיות מקופח וקורבן, אבל יש גבול. כמה אפשר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully