וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תאיץ המגעים עם ממפיס דפאי, ניימאר הודיע לפריז סן ז'רמן: רוצה להאריך חוזה

אחרי הפציעה של פאטי, בארסה רוצה כבר בינואר את ההולנדי של ליון, שרמז שלא בטוח שיישאר. ניימאר הבין שבארסה לא רלוונטית, ופנה ללאונרדו: הארך לי את החוזה

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

הפלרטוטים עם ברצלונה הם כבר היסטוריה מבחינת ניימאר. בצרפת טוענים שהברזילאי כבר מרגיש יותר ויותר בנוח בפריז סן ז'רמן, ואף פנה לבן ארצו לאונרדו, המנהל המקצועי של אלופת צרפת, ואמר לו שהוא רוצה לחדש את החוזה של עם הפריזאים.

כזכור, לא מזמן, בקיץ 2019, ניימאר סיפק לא מעט דרמות לפריז סן ז'רמן, כשניסה לעזוב ולחזור לקבוצתו לשעבר ברצלונה. הוא הצליח להכעיס רבים גם בצרפת וגם בקטלוניה, ובסופו של דבר המהלך לא יצא לפועל בגלל מגבלות כלכליות של בארסה.

כעת, ניימאר יודע, המצב הנוכחי רק מרחיק אותו מברצלונה, כשהקבוצה הקטלונית מסובכת עוד יותר מבחינה פיננסית בעקבות משבר הקורונה, ולא תרצה להעמיס על עצמה חוזי עתק כמו של ניימאר - שכמובן מצפה לקבל הצעה שמנה בסדר הגודל שיש לו כיום אצל הקטארים של פ.ס.ז'.

ניימאר חתום עד 2022 בפריז, ושלח את אבא שלו לפנות ללאונרדו ולהנהלה על מנת לדון כבר כעת בהארכת חוזהו - וזאת על מנת שיוכל לשחק בראש שקט ולהיות מחויב כולו לפריס סן ז'רמן בשלבים האחרונים של הקריירה שלו.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
השלים עם ההישארות. ניימאר/רויטרס
ממפיס דפאי עם רונאלד קומאן בנבחרת הולנד. GettyImages
שוב ביחד? ממפיס וקומאן/GettyImages

במקביל, ברצלונה יודעת שעליה להתחזק, ואם המאמן רונלד קומאן עוד לפני תחילת העונה רצה לצרף את ממפיס דפאי, הרי שכעת, בעקבותה הפציעה של אנסו פאטי והניתוח שעבר שיגרום לו להיעדר כארבעה חודשים - בקטאלוניה מדווחים שבארסה מנסה להאיץ את צירופו של החלוץ של ליון ולרכוש אותו בחלון ההעברות של ינואר.

דפאיי נשאל על המעבר האפשרי, ורמז שלא בטוח שהוא יישאר עד תום העונה בליון, כשגם הוא יודע שחוזהו מסתיים בקיץ הבא ועלול להשתחרר בחינם: "אתם שואלים אותי הרבה שאלות, אבל אני מבטיח לכם שכלום לא בטוח. אני חושב שעכשיו ליון צריכה לנצל את זה שאני כאן. ואני צריך לנצל את זה שאני כאן. וזה מה שאני מנסה לעשות". כידוע, מאמן בארסה כבר הודה שברצלונה ניסתה בקיץ לרכוש את ההולנדי, ששיחק תחת קומאן בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully