וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במכבי חיפה: ארון ואלדז ישוחרר, אכזבה מדונטה סמית'

9.11.2020 / 10:33

הירוקים מהכרמל ישחררו את הפורוורד המאכזב וינסו להחתים שחקן במהרה במקומו. גם דונטה סמית' עשוי לעזוב אם לא יחול שינוי ביכולתו

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

מכבי חיפה ספגה אמש (ראשון) הפסד היסטורי. הירוקים הובסו במשחק הפתיחה שלהם בליגת העל לעונת 2020/21 102:61 על ידי הפועל באר שבע, במה שהפך להפסד הרשמי הגבוה ביותר בתקופתו של ג'ף רוזן במועדון. חיפה כבר חטפה תבוסות במסעות המשחקים שלה בארצות הברית, אך לא היה זה משחק רשמי.

היה זה ערב עגום במיוחד. מהפתיחה ברחה באר שבע ליתרון דו ספרתי עם 0:12 ולא שמטה אותו לרגע. ברבע האחרון, כשבחיפה חלמו על להקטין את ההשפלה, היריבה מהדרום רק העמיקה את הבושה וההפרש כבר עלה ל-43 נקודות. כריס דאו קלע 14 נקודות ודונטה סמית' הוסיף 11 נקודות כשדבון ג'פרסון במשחק הקאמבק שלו למועדון קלע 9 נקודות, רובן מקו העונשין.

בחיפה לא מתכוונים לעבור על היכולת החלשה לסדר היום. אנשי הקבוצה נמצאים כבר זמן רב בשוק השחקנים כדי לחפש מחליף לפורוורד ארון ואדלז, שגם אמש קלע 4 נקודות ב-22 דקות וסיים עם מדד שלילי. בקבוצה רוצים להביא גארד במקומו של השחקן, ומוכנים להשקיע לא מעט כסף כדי להחתים שחקן שכזה ובתקופה הקרובה. אלא שכאן לא אמורים לסיים את השינויים.

דונטה סמית', מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה. דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

לא מעט ציפיות נתלו בדונטה סמית' מאז חזרתו לחיפה, אך גם אמש הוא הוכיח שלא מדובר באותו שחקן שהכרנו מהקדנציות הנפלאות בירוק ובהפועל ירושלים. בחיפה מאוכזבים מהתרומה של סמית' עד כה, ואם לא יהיה שינוי בקרוב, ייתכן שיתחילו לחפש גם לו מחליף.

ברביעי תארח הקבוצה את גלבוע/גליל למשחק ממסגרת המחזור הראשון בליגה (19:25, 5STARS).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully