וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי מצא פרטנר חדש בפ.ס.וו: "יש בינינו כימיה טובה, וזו רק ההתחלה"

זהבי לא כבש ב-0:3 של איינדהובן על וילם, אבל מרוצה משיתוף הפעולה עם דוניאל מאלן. שמידט בטוח: התיאום ביניהם רק יילך וישתפר

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - וילם 0:3/ספורט 1

ערן זהבי מעודד מהניצחון של 0:3 של פ.ס.וו איינדהובן אמש (ראשון) על וילם 2, למרות שלא כבש. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות והיה פעיל בחלק ההתקפי, אבל לא מצא את הרשת. פיליפ מקס, מריו גצה ודוניאל מאלן כבשו את השערים לזכות פ.ס.וו, כשהאחרון מציג שיתוף פעולה מעניין עם זהבי.

"זהבי ומאלן הופכים אחד את השני לטובים יותר. השילוב ביניהם טוב מאוד", ציין הכתב ההולנדי ריק אלפרינק, המסקר את הקבוצה.

גם זהבי עצמו התייחס לכך בסיום. "כמובן שאני רוצה לכבוש בכל משחק, אבל זה לא היה היום שלי. למעשה, לא היו לי הזדמנויות אמיתיות לכבוש. אני לא שמח מזה, אבל כן שמח מזה שניצחנו בלי אף שער שלי", אמר. "השילוב ביני לבין דוניאל טוב. יש בינינו כימיה, והיא רק הולכת ומשתפרת ככל שעובר הזמן. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי לייצר שיתוף פעולה עוד יותר טוב".

שחקני פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי, דונייל מאלן. GettyImages
אחרי דור מיכה ודיא סבע, זהבי מצא שותף חדש? עם דוניאל מאלן/GettyImages

זהבי הוסיף: "היה משחק קבוצתי טוב שלנו. כבשנו שלושה שערים ולא אפשרנו ליריבה כמעט אף מצב. שלוש הנקודות האלה חשובות מאוד". זהבי הודה ש"אנחנו קצת עייפים. שיחקנו שבעה משחקים בפרק זמן קצר וטסנו לא מעט במהלך התקופה הזו, חלק מהזמן עם סגל קצר מאוד. לכן אני עוד יותר שמח מהניצחון היום, כי הוא ייתן לנו קצת שקט".

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט אמר ששיתוף הפעולה בין מאלן לזהבי יילך וישתפר ככל שיעבור הזמן, וטען שבאופן כללי התיאום בין השחקנים עדיין טעון שיפור. "עוד לא התאמנו בסגל מלא מתחילת העונה", אמר המאמן. "עם הקורונה, הפציעות והעומס על השחקנים, קשה לייצר מומנטום. אבל אני מקווה שעכשיו נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully