וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "איבדנו כמות כדורים של חמישה משחקים". תורג'מן: "אנחנו פראיירים"

8.11.2020 / 22:43

מאמן באר שבע הודה שקבוצתו לא הופיעה למשחק מול כפר סבא: "איבדנו סבלנות כבר אחרי רבע שעה, לא מצליחים לעשות את המעבר מאירופה". מאמן היריבה: "היה חסר הגרוש ללירה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא 0:0/ספורט 1

הפועל באר שבע חילצה הערב (ראשון) 0:0 ביתי מהפועל כפר סבא באצטדיון טדי. אחרי ה-4:2 המרתק מול באייר לברקוזן בליגה האירופית, הקבוצה של אבוקסיס פשוט נפלה מהרגליים הערב ואחרי שמיגל ויטור נפצע בדקה ה-35 ראינו רק קבוצה אחת על המגרש. סלליך הציל מהקו נגיחה של סולומון במחצית הראשונה ובמחצית השנייה כפר סבא החמיצה שוב ושוב וסיימה בתיקו במשחק שהגיע לה לנצח לפחות 0:3.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקבוצה שלו נפלה מהרגליים. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס הודה לאחר המשחק שקבוצתו ניצלה מהפסד: "המעבר מאירופה לארץ לא פשוט. ציפיתי להרבה יותר, איבדנו היום כמות כדורים אולי של חמישה משחקים ביחד. איבדנו המון כדורים מטופשים וכמעט ספגנו בגללם וזה חבל. איבדנו סבלנות אחרי רבע שעה ושיחקנו בלי שכל וסדר, בדרך כלל זה קורה בדקות 75-80 וזה קרה בדקה ה-20".

"אני ני מאוד מאוכזב, עלינו בהרכב חזק, אולי השחקנים הרגישו קצת עייפים בחצי השני. אנחנו לא מצליחים לעשות את המעבר הזה, באירופה כל אחד בא באקסטרה טירוף, צריך לדעת לעשות את זה כי הליגה בורחת ואנחנו עם תיקו ותיקו. צריך להשיג יותר".

על הפציעה של מיגל ויטור אמר המאמן: "זה מתסכל מאוד, ידענו ששחקנים שמשחקים את כל המשחקים האלה ומיגל במיוחד זו סכנה. לצערי זה קרה היום. רצינו לשחק בהרכב החזק ביותר, זה ההימור ואלה הסכנות כשיש אירופה וליגה. כשאתה עושה רענון יותר מדי זה נראה לא טוב, כשאתה עם הרכב חזק אז יש פציעות. טוב שזה לא ברך אלא בשריר, זה בטח ייקח כמה שבועות אבל נחכה לו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע סחטה 0:0 מהפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
ז'וזואה הפועל באר שבע במאבק עם יהב אפריאט הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
איש המשחק. יהב אפריאט במאבק עם ז'וזואה/ברני ארדוב

עמיר תורג'מן המאמן המאוכזב אמר: "במילה אחת - פראיירים. עשינו עבודה מצוינת, גם בהגנה, וגם הגענו למצבים טובים מאוד. זה קרה לנו גם השבוע וגם בשבוע שעבר. חבל מאוד, אני מאוכזב מאוד מהסיום שלנו, הגרוש ללירה, הרגל המסיימת. אבל החבר'ה עבדו בלי יוצא מהכלל, באנו כמו שצריך, כולם עבדו, ככה אני אוהב את הקבוצה שלי. יש פה תהליך, בכדורגל הישראלי צריך לתת טיפה כבוד ולהיות סבלניים, כי אנשים עובדים קשה. כולם צריכים לדעת להוריד את הלהבות, כי זה לא נותן שום דבר מהלחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully