וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניל מדבדב זכה בטורניר המאסטרס בפריז אחרי שגבר בגמר על סשה זברב

הרוסי זכה בטורניר השמיני בקריירה והראשון שלו ב-2020 אחרי ניצחון 7:5, 4:6, 1:6 על יריבו הגרמני. עבור מדבדב זה מאסטרס שלישי בקריירה, בעוד זברב נעצר אחרי 12 ניצחונות. צפו בתקציר

תקציר הניצחון של דניל מדבדב על סשה זברב בגמר טורניר פריז/ספורט1

דניל מדבדב זכה היום (ראשון) בטורניר המאסטרס בפריז, אחרי שגבר בגמר 7:5, 4:6, 1:6 על אלכסנדר זברב. עבור מדבדב זה ניצחון ראשון במשחק גמר ATP מאז שניצח בגמר טורניר שנחאי ב-2019 - את אותו זברב. הרוסי ניצח במשחק בו היכה 14 אייסים, וניצל 3 מ-8 אפשרויות השבירה שלו, לעומת רק 1 מ-7 של יריבו הגרמני. במערכה השלישית שבר פעמיים, והשלים את הניצחון תוך שעתיים ו-7 דקות.

הרוסי בן ה-24 היה בכושר מצוין, נעצר מעט לאחרונה (כשהפסיד בחמישה משמונת משחקיו האחרונים לפני הטורניר), אבל בבירת צרפת חזר לעצמו, ובגדול. הוא זכה במאסטרס השלישי שלו בקריירה, אחרי שנחאי וסינסינטי), ובתואר הראשון שלו ב-2020 אחרי 2019 המצוינת.

דניל מדבדב, סשה זברב, גמר טורניר פריז. Christophe Ena, AP
קבלו אלוף חדש. זברב/AP, Christophe Ena
הטניסאי הגרמני סשה זברב. רויטרס
נעצר. זברב/רויטרס

מנגד, זברב ירד למאזן 4:3 במשחקי גמר של טורניר מאסטרס, וכעת מאזנו מול הרוסי הוא 6:1. הגרמני הגגיע למשחק אחרי 12 ניצחונות רצופים, כולל ניצחון על רפאל נדאל בחצי הגמר, כשהוא מצליח להתגבר על הפרשה הקשה, שבמסגרתה חברתו לשעבר טענה כי הכה אותה. עם זאת, אחרי שזכה בשני טורנירים בגרמניה, בגמר נכנע ליריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully