וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרסון: "שש-שבע קבוצות ייאבקו העונה על האליפות בפרמיירליג"

לפני המפגש עם ליברפול (18:30, ספורט 3), שוער מנצ'סטר סיטי משוכנע שיתר הקבוצות צמצמו פערים משתי הגדולות. גווארדיולה מהלל את סטרלינג: "אחד הגדולים שאימנתי"

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

בשנים האחרונות יצרו ליברפול ומנצ'סטר סיטי ראש חץ בפסגת הפרמיירליג, אבל העונה הסיפור נראה שונה לחלוטין: סאות'המפטון המפתיעה מובילה את הטבלה, צ'לסי נראית מצוין, טוטנהאם מסתמנת כאיום, וגם לסטר מראה ניצוצות של קבוצה גדולה. אבל האם כל הקבוצות הללו באמת מסוגלות להיאבק על התואר, או שהמומנטום שלהן ידעך בקרוב?

לאדרסון יש תשובה נחרצת. "זאת לא עונה רגילה בפרמיירליג. אני בטוח שהשנה המאבק לא יהיה בין שתי קבוצות, אלא בין שש-שבע קבוצות", אמר שוער מנצ'סטר סיטי לקראת המפגש הערב (ראשון, 18:30, ספורט 3) עם ליברפול. "הרבה קבוצות מחוץ לשש הגדולות פתחו את העונה מצוין. אסטון וילה, אברטון, סאות'המפטון - כולם נראות טוב מאוד ויש להן שחקנים איכותיים. העונה הטבלה תיראה שונה, היא תהיה צמודה מכפי שהתרגלנו".

למרות זאת, אדרסון מבין ש"כולם מחכים למשחק שלנו נגד ליברפול, גם השחקנים וגם האוהדים. הולך להיות משחק טוב מאוד".

אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הפרמיירליג כבר לא כשם שהייתה. אדרסון/רויטרס

לקראת המשחק, ניסה פפ גווארדיולה לנסוך ביטחון בראחים סטרלינג. מלך השערים של סיטי עד כה העונה נראה בכושר מצוין, אבל הקבוצה דועכת וצברה בינתיים 11 נקודות בלבד בשישה מחזורים. "עוד יגיע הרגע שבו נוכל לתת לראחים מנוחה, אבל כרגע אי אפשר בגלל שהוא במומנטום כל כך טוב", אמר גווארדיולה בהתייחס לעומס הגדול של כתפיו של החלוץ האנגלי. "ראחים שחקן יוצא דופן. הוא אחד השחקנים הכי טובים שאימנתי בקריירה, והוא טוב יותר עם כל יום שעובר".

גווארדיולה הוסיף: "האם הוא יהפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם? העצה שלי אליו היא לא לחשוב על זה. אין שום טעם במחשבות על זה. הייתי ממליץ לו להמשיך ליהנות, להתרכז בכדורגל ובאיך להשתפר, כמו שהוא עושה עכשיו. זה תלוי אך ורק בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully