וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר בסגל המורחב של נבחרת ישראל, שחקני מכבי תל אביב לא זומנו

8.11.2020 / 9:47

עודד קטש פרסם את הסגל למשחקים מול ספרד ופולין בהמשך החודש. אבדיה בחוץ, זימוני בכורה לנועם דוברת, רומן סורקין ובן קרטר

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

נקבע הסגל המורחב של נבחרת ישראל לבועת המשחקים בולנסיה בהמשך החודש. הסגל מונה 19 שחקנים, מהם 15 יצאו לבועה. הוא כולל בין היתר את ים מדר שמתכונן לדראפט ה-NBA, את ג'ייק כהן וטי ג'יי קליין שיצטרפו לסגל מקבוצותיהם בחו"ל, ואת נועם דוברת שיקווה לערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת אחרי פתיחת עונה טובה במכבי ראשון לציון. דני אבדיה, שכמו מדר מתכונן לדראפט ה-NBA, מחוץ לסגל. גם רומן סורקין, בן קרטר וספנסר וייס קיבלו זימון בכורה, וקטש יצטרך להכריע מי מבין וייס, קרטר וטי ג'יי קליין יהיה המתאזרח. מהסגל נעדרים שחקני מכבי תל אביב, שהמשחקים מתנגשים להם עם משחקי יורוליג של הקבוצה.

כל אחד מהשחקנים שזומנו, יחד עם הצוות המקצועי והניהולי של הנבחרת יעבור שתי בדיקות קורונה. הפרוצדורה הזו כוללת גם את 5 השחקנים שמשחקים באירופה (גל מקל, תומר גינת, רפי מנקו, טי ג'יי קליין וג'ייק כהן) שיגיעו בנפרד.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. קובי אליהו
יצטרך לבחור 15 שחקנים. קטש/קובי אליהו
הסגל המורחב של נבחרת ישראל בכדורסל. באדיבות איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הסגל המלא/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורסל

הנבחרת תצא לולנסיה ב-23.11 בטיסה פרטית של אל על ועם ההגעה לולנסיה הנבחרת כולה תעבור בדיקת קורונה נוספת. על פי ההוראות בספרד, לנבחרת אסור לצאת מהמלון, בו ישתכנו גם ספרד, פולין ורומניה, פרט לאימונים ומשחקים. המלון יהיה בלעדי לאנשי הבועה ללא אורחים נוספים. למעשה הנבחרת תתכנס לראשונה בנתב"ג ללא כל אימונים בארץ, בספרד תפגוש את השחקנים שמשחקים באירופה ותורשה להתאמן לראשונה רק ב24.11 אחרי שכולם יעברו בהצלחה את בדיקת הקורונה.

המשחק הראשון נגד ספרד יתקיים במוצאי שבת ה-28.11 בשעה 20:30 שעון ישראל והמשחק נגד פולין ביום שני 30.11 בשעה 17:30 שעון ישראל. אתמול הודיעה ההתאחדות הספרדית, שהמשחקים יתקיימו ללא קהל כלל, לפי החלטת ראשי המחוז של ולנסיה. עד השבוע קהל מועט של כ-400 אוהדים יכול היה לצפות במשחקי הקבוצה בליגה וביורוליג, אבל כעת עם החמרת ההגבלות בעיר, גם הדבר הזה נאסר.

הסגל המלא: גל מקל, תמיר בלאט, ים מדר, יפתח זיו, נועם דברת, בר טימור, ספנסר וייס, רפי מנקו, אדם אריאל, גיא פניני, גולן גוט, נתנאל ארצי, טי.ג'יי קליין, ג'ייק כהן, נמרוד לוי, בן קרטר, תומר גינת, רומן סורקין, עידן זלמנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully