וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק בדרך? מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים להחזרתו של קווינסי אייסי

8.11.2020 / 7:07

הצהובים במו"מ עם הפורוורד שלא אמור להיות בכושר משחק לפני דצמבר. בנדר לא ישוחרר בקרוב. ז'יז'יץ': "המשחק נגד ז'לגיריס חשוב מאוד"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

פתיחת העונה הצולעת של מכבי תל אביב ביורוליג עשויה להוביל לחיזוק הסגל בתקופה הקרובה. הצהובים, שנמצאים בקשר עם קווינסי אייסי כבר זמן רב, עושים מאמצים על מנת להחזירו לסגל, וזאת לאור האכזבה מהיכולת של דראגן בנדר מאז הגעתו לקבוצה. אייסי רק לאחרונה שב להתאמן מהפציעה שהשביתה אותו מאז חודש יוני, ובמכבי תל אביב העריכו שגם אם יחתום, הוא לא יהיה מוכן למשחק לפני חודש דצמבר, כך שפרידה מבנדר לפני האופציה לסיום חוזהו לא עומדת על הפרק.

בנדר עצמו לא שותף בניצחון על הפועל אילת אמש (שבת) 74:86, לאחר שקיבל מכה בברכו, צלע מעט בהפסד לאנאדולו אפס ביום חמישי, ולא היה כשיר לחלוטין להתמודדות. הוא צפוי לשוב לסגל לקראת משחק הגביע נגד מכבי אשדוד מחר, כמו גם אותלו האנטר שספג מכה בראשו בהפסד בטורקיה.

שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי מול שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון. קובי אליהו
הקאמבק מתקרב. קווינסי אייסי/קובי אליהו

במשחק עצמו פתחו השחקנים של יאניס ספרופולוס פער משמעותי בעזרת ריצת 5:23 מסוף הרבע הראשון עד אמצע הרבע השני והוליכו ב-21 הפרש במהלך המחצית הראשונה. כמו בניצחון בגביע ווינר על ראשון לציון, גם הפעם ברבע השלישי נראתה מכבי פחות טוב, אילת השלימה ריצת 9:26, הורידה ל-4 הפרש ונראתה חזק במשחק, אך הצהובים בלמו את הריצה בדרך לניצחון.

אנטה ז'יז'יץ', במשחקו הראשון בליגת העל, קלע 24 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים עם מדד 37, כשמלבדו בלטו סנדי כהן עם 17 נקודות ואלייז'ה בריאנט עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים. "המאמן דוחף אותי כל הזמן, אני אוהב את זה, הוא מציב בפני רף מאוד גבוה, הוא רוצה שאני אשתפר ואני מנסה לעשות את זה בכל משחק", סיכם ז'יז'יץ', "זה קשה. ניצחנו היום וזה לא היה כל כך קל, במכבי מצפים מאיתנו לנצח בכל משחק והקבוצה השנייה רוצה כל כך לנצח".

על העייפות שלו אחרי ששיחק 31 דקות, כשברקע עוד משחק לפני ההתמודדות נגד ז'לגיריס בחמישי אמר הסנטר הקרואטי: "אני בסדר, יש לנו קצב מטורף של משחקים בימים הקרובים, משחקים כל משחק שני, אבל זו העבודה שלנו לשחק משחקים. אני מעדיף לשחק משחקים, בשנה שעברה לא שיחקתי הרבה משחקים, אני נהנה לשחק בכל דקה על המגרש".

ז'יז'יץ' סיכם ודיבר על המשחק נגד הליטאים בחמישי, אליו מגיעה הקבוצה עם חמישה הפסדי יורוליג בששת המשחקים האחרונים: "המשחק נגד ז'לגיריס חשוב, כל משחק בשבילנו חשוב, גם בליגה וגם בגביע. אני חושב שאנחנו משחקים טוב, אבל היינו קצת חסרי מזל, מפסידים בנקודה או שתיים, אנחנו צריכים להבין את הבעיה בהגנה. ברור שהמשחק הבא הוא חשוב מאוד, כי אחרי זה יש לנו שני משחקים בחוץ באותו שבוע. נלך משחק אחרי משחק, אבל קודם כל נתמקד במשחק בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully