וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלטה אספניה: דן מרטין יסיים רביעי, פרימוז' רוגליץ' הבטיח ניצחון

הרוכב האירי של סטארט-אפ ניישן הישראלית לא הצליח להדביק את השלישייה המובילה בקטע הלפני אחרון: "הייתי מרוקן כשהגענו לנקודת העלייה האחרונה"

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

פרימוז' רוגליץ' הבטיח ניצחון בוואלטה אספניה בפעם השנייה ברציפות, אחרי ששמר הערב (שבת) על יתרונו בקטע ה-17 והלפני אחרון, בניגוד למה שקרה לו בטור דה פראנס בספטמבר. עם הכניסה למדריד, הסלובני נהנה מיתרון של 24 שניות על פני ריצ'רד קרפאס מאקוודור ו-47 שניות על פני יו קארת'י הבריטי שיהיה גם הוא על הפודיום.

בקטע ה-17 ניצח הצרפתי דויד גאודו, לו היה זה ניצחון שני בטור הנוכחי והוא פילס דרכו לטופ 10 בדירוג הכללי.

דן מרטין רוכב אופניים אירי קבוצת סטארט-אפ ניישן. נועה ארנון, אתר רשמי
"ציון דרך אדיר". דן מרטין/אתר רשמי, נועה ארנון

דן מרטין, הרוכב האירי של קבוצת סטארט-אפ ניישן הישראלית, לא הצליח להדביק את השלישייה המובילה בניסיון האחרון שלו ויסיים את המרוץ במדריד כרביעי בדירוג הכללי. "התחלתי את הקטע בהרגשה מצוינת, אבל לאט לאט, עם הקור והגשם, התחלתי להבין שזה הולך להיות גשר אחד רחוק מדי עבורי", אמר מרטין בסיום. "התכנית שלי הייתה להתקיף את השלישיה המובילה, אבל כשהגענו לנקודה המכריעה בעלייה, הייתי מרוקן מטיפת הדלק האחרונה כמעט, וידעתי שכל מה שאני יכול לעשות זה למזער נזקים".

עוד הוסיף מרטין: "אגיד את זה בבירור - השלישיה שמסיימת את הטור הזה לפני הייתה טובה יותר.
הגעתי לישראל סטארט-אפ ניישן כי האמינו בי, ומהרגע הזה כל מה שרציתי היה להוכיח שלא טעו בי. שאוכל להחזיר. שלחו אותי לוואלטה עם הרכב שנבנה ועבד רק עבורי והיא הפכה בעזרתם למירוץ מטורף ומדהים, שבו השגתי ניצחון ואת הדירוג הכללי הטוב בקריירה. השגנו פה ציון דרך אדיר עבור הקבוצה שנמצאת עתה בתהליך בנייה לקראת אתגרים גדולים עוד יותר שנה הבאה. אותי זה רק הפך לעוד יותר רעב לקראת העונה הבאה".

"זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו מרוקן ככה", אמר הדירקטור של הקבוצה אוסקר גררו על מרטין. "היו לו ימים גדולים פה, למעשה כמעט כל יום, אבל היום זו הייתה התמונה שאמרה מבחינתי את הכול. דן נתן כל מה שיש לו וזה פשוט לא הספיק. הוא והקבוצה, עשינו הישג מדהים פה. ניצחון בשלב, מאבק על ניצחונות כל יום ומקום רביעי כללי בגרנד טור. אבל בסוף נוכל להגיד גם את זה: אי אפשר היה להשיג יותר. שלושת הרוכבים שמקדימים את דן בדירוג ויסיימו לפניו היו פשוט טובים יותר. אנחנו לא יכולים להיות גאים יותר. עלינו מדרגה. פרצנו דרך - לקראת האתגרים העצומים שממתינים לנו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully