וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גידי קאניוק כבש ובישל עוד שלושה בחגיגת הגביע של בוריראם

עודכן לאחרונה: 7.11.2020 / 21:58

כמעט כל קרן של הקשר הישראלי הפכה לשער ב-0:9 על סאמוט מהליגה השלישית בתאילנד, והוא התכבד בעצמו בשער השישי במשחק. ניצחונות לנאתכו ועגייב, הפסדים לאלמקייס וחוגי, עוד תיקו מאכזב לאצילי ושהר

מונס דאבור כובש צמד מול סלובן ליברץ/ספורט 1

גידי קאניוק נהנה היום (שבת) בסיבוב הראשון של הגביע התאילנדי, כאשר בוריראם יונייטד הביסה 0:9 את סאמוט מהליגה השלישית. הקשר הישראלי הבקיע בעצמו את השער השישי משני מטרים בדקה ה-70, ופרט לכך כמעט כל כדור קרן שלו הפך לשער. הוא בישל את השני, הרביעי והתשיעי ועוד קרן הובילה לשער השביעי וכדור חופשי שהשוער שמט סידר את השלישי.

השער של גידי קאניוק

* ביברס נאתכו שיחק 87 דקות בניצחון החוץ של פרטיזן בלגרד 1:2 על ספרטק סובוטיצה, שהחמיצה פנדל בדקה האחרונה. פרטיזן במקום השלישי בליגה הסרבית, מרחק שש נקודות מהמוליכה הכוכב האדום בלגרד.

* עומר אצילי (13 דקות) ובן שהר (11) שותפו כמחליפים ב-0:0 המאכזב של אפואל ניקוסיה בחוץ מול אתניקוס אכנאס בליגה הקפריסאית. אפואל ללא ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים ובמאזנה רק 10 נקודות אחרי תשעה משחקים.

* אמיר עגייב (59 דקות) פתח בפעם השנייה העונה במדי אטרומיטוס, שהפתיעה עם 0:1 בחוץ על פנאתינייקוס משער של המחליף לזארוס חריסטודולופולוס בדקה ה-88. אטרומיטוס עם 11 נקודות אחרי שמונה משחקים בליגה היוונית.

* עילאי אלמקייס פתח בהרכב דן האח והוחלף בדקה ה-58 כשקבוצתו הפסידה 4:2 בבית לטוונטה ונותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים בליגה ההולנדית.

עוד בוואלה!

שלומי אזולאי שיחק 90 דקות בהפסד של אסטרה

לכתבה המלאה
עילאי אלמקייס שחקן דן האח. Soccrates Images, GettyImages
רק ארבע נקודות לדן האח. עילאי אלמקייס/GettyImages, Soccrates Images

* דור חוגי שיחק 90 דקות בהפסדה הביתי של סט. פולטן 1:0 לטירול בליגה האוסטרית. קבוצתו כרגע במקום הרביעי עם 10 נקודות אחרי שבעה משחקים.

* איתן ולבלום ישב על הספסל של מיובני, שניצחה 0:1 את רשיצה בליגה השנייה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully