וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי חיפה: נאום המוטיבציה המיוחד של רן בן שמעון לשחקני מ.ס. אשדוד

7.11.2020 / 11:08

המאמן דרבן את שחקניו לקראת המפגש מול הירוקים (18:45, ספורט2): "יש כאן שחקנים מעולים שיכולים לתת מעצמם המון ולנצח כל קבוצה בארץ". יחזקאל החלים ויתלבש

הצמד של אלטון אקולטסה במשחק של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

רן בן שמעון החליט לערוך אתמול (שישי) אסיפת שחקנים מאוד מדרבנת לקראת המפגש היום מול מכבי חיפה (18:45, ספורט2). אחרי ההפסד לבני יהודה במחזור האחרון ובשל ההערכה הגורפת שמכבי חיפה תנצח הערב בקלילות את קבוצתו, בחר בן שמעון להציג מול שחקניו עמדה תומכת ונחרצת לפיה הם צריכים להאמין בעצמם ולהכיר בעובדה שהם שחקנים טובים שיכולים להוציא מעצמם יותר. "יש כאן שחקנים שאני כל כך מאמין בהם. שחקנים מעולים שיכולים לתת מעצמם המון ולנצח כל קבוצה בארץ", אמר מאמן אשדוד בין היתר. "אנחנו ניסע לחיפה ונוכיח שיש כאן קבוצה חזקה מאוד".

בן שמעון יעלה במערך עם שלושה בלמים כשהוא מחליט לא לכלול בהרכב את שלומי אזולאי שרשם משחק לא טוב נגד בני יהודה. שגיב יחזקאל הפתיע במהירות ההחלמה שלו וכבר יתלבש הערב ויישב על הספסל ביחד עם יעקב בריהון וחמודי כנעאן.

שחקן מ.ס. אשדוד שגיב יחזקאל. לירון מולדובן
יתלבש למפגש. יחזקאל/לירון מולדובן

באשדוד חיפשו כל השבוע מלון פתוח באזור חיפה ומשלא מצאו, הוחלט לצאת כמה שעות בלבד לפני המשחק מאשדוד ישירות לאצטדיון. "אין לזה חוקים. כבר היו פעמים שישנו במלונות לפני משחקים וחטפנו תבוסה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully