וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה לבולס? עדיף שבול או וייסמן יגיעו, אבל הסיכוי שזה יקרה נמוך מאוד"

רגע לפני דראפט ה-NBA, העיתונאי הוותיק סם סמית' המסקר את שיקגו בולס דיבר על האפשרות שהפורוורד יצטרף: "בניגוד למיליצ'יץ', ג'יאנליאן, וסלי או צכיטישווילי, אבדיה נראה כמו מישהו שעובד קשה ומשקיע המון"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

ב-18 בנובמבר, בעוד 11 ימים בדיוק, נדע באיזו קבוצת NBA ישחק הכישרון הישראלי הכי גדול בשנים האחרונות, דני אבדיה, עת ייערך הדראפט של הליגה הטובה בעולם. בארצות הברית נערכים במרץ לדראפט האיכותי, בו צפוי להיבחר הפורוורד הישראלי באחד מחמשת המקומות הראשונים.

על פי הדיווחים האחרונים באתרי הספורט המובילים במדינה, אבדיה עשוי להיבחר על ידי שיקגו בולס במקום הרביעי, כשגם גולדן סטייט שתבחר שנייה הוזכרה כמועמדת לצרפו.

בינתיים, העיתונאי הוותיק והמוערך סם סמית', מהדמויות היותר זכורות בסדרה "הריקוד האחרון" שמלווה את הבולס כבר עשרות שנים, השיב לשאלות של אוהדי הקבוצה בנוגע לאבדיה באתר הרשמי של הבולס.

אילוסטרציה של דני אבדיה שיקגו בולס. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב באדום? אבדיה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

"בלא מעט מקומות כבר בטוחים שהבולס יבחרו באבדיה", השיב סמית' לאוהד שטען שהפורוורד הוא הבחירה המושלמת עבור המועדון מעיר הרוחות. "מבחינתי הוא הבחירה הבטוחה - שחקן שאולי לא בשל לשחק באופן מיידי, אבל בטוח ישתלב בהמשך. אני מניח שמדובר בסוג של אוטו פורטר ג'וניור. השאלה היא, האם נכון יהיה לוותר על לאמלו בול, בהנחה שהוא לא ייבחר באחת משלוש הבחירות הראשונות? מדובר אולי בכישרון הכי גדול בדראפט הנוכחי. מבחינתי הבולס כן צריכים לבחור באבדיה, בהנחה שבול ייבחר לפני כן. בעצם אני מעדיף את ג'יימס וייסמן לפני אבדיה, אבל אני די משוכנע שאחת משלוש הראשונות תבחר בו. בול ווייסמן עדיפים, אבל הסיכוי שהם יישארו עד לבחירה של הבולס נמוך מאוד".

"ראינו יותר מפעם אחת ששחקנים שמגיעים מחוץ לארצות הברית ונבחרים במקום גבוה נכשלים לעתים קרובות, כמו במקרים של דרקו מיליצ'יץ', אי ג'יאנליאן, יאן וסלי, ניקולוז צכיטישווילי ואחרים", השיב סמית' לגולש ששאל על הקליעה הבעייתית של אבדיה ממרחק ומקו העונשין. "בניגוד אליהם, אבדיה נראה כמו מישהו שעובד קשה ומשקיע המון, ואני מאמין שהוא ישפר את הזריקה שלו. הוא בקושי בן 20 ונראה שבשנים האחרונות הוא כן שיפר את הזריקה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully