וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן פתח בעימות לא שגרתי באמצע משחק, והואשם ב"בריונות"

עוד תקרית לכוכב השנוי במחלוקת: אלוף העולם טען שמארק אלן מפריע לו להתרכז, והחל להתווכח איתו לעיני המצלמות והשופט ההמום. אלן בסיום: "הוא ממציא שטויות". אוסליבן: "אלה דברים שעושים חובבנים"

מערכת וואלה!

אלוף העולם רוני אוסליבן היה מעורב אתמול (חמישי) בעוד תקרית חריגה בענף הסנוקר, כשהחל ויכוח לא שגרתי עם יריבו מארק אלן במהלך המשחק ביניהם. אוסליבן, שנחשב לשחקן הסנוקר הטוב בעולם חואד הטובים אי פעם, ידוע באופי חם המזג שלו ובתקריות הרבות שלו לאורך הקריירה, ואתמול סיפק עוד אחת, כשהחל להתעמת עם יריבו לעיני המצלמות.

אוסליבן התלונן בפני מארק אלן שהוא מפריע לו להתרכז: "אתה מוכן לשבת בשקט? אתה נעמד וזז לי בזווית העין". אלן הכחיש שהוא מפריע, ואוסליבן אמר לו: "אתה לא מסכים איתי?", ואלן ענה לו: "בהחלט". השופט, שנראה נבוך מהתקרית, ניסה כל הזמן להרגיע את הרוחות ואמר "קדימה חברים, בואו נחזור לשחק", אבל אוסליבן התקשה להירגע, והתווכח עם אלן במשך למעלה מדקה. יש לציין כי התקרית חריגה מאוד בקודים של עולם הסנוקר, כשיריבים לא נוהגים לשוחח זה עם זה.

בסופו של דבר אלן ניצח 3:6, ואמר על התקרית: "אני לא יודע מה רוני רצה, הוא אמר שאני זז בכיסא מפריע לו... הוא ממציא שטויות. זה היה מצחיק, כי זה הוציא אותו מהמשחק וניצלתי את זה. רוני פשוט מנסה להתבריין על אנשים, ולא הסכמתי לזה. לא עשיתי שום דבר לא בסדר". אוסליבן הודה שהוא "נכנס לזה יותר מדי", ואמר: "זה נראה היה כמו דברים שעושים חובבנים כדי להוציא את היריב מריכוז, וחשבתי שאין טעם להתעלם מזה ושכדאי לדבר על זה, וזהו. אמרתי שלא אשחק עד שהוא יתיישב... אין כעס. הגיע לו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully