וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלאלום של אקולטסה כבש את אתרי הספורט בעולם: "גול השנה, אין ספק"

הביצוע המופלא של חלוץ באר שבע הגיע ל-ESPN ועשה כותרות גם בספרד וארגנטינה: "פריצה של מראדונה, תנו לו את הפרס כבר עכשיו"

הצמד של אלטון אקולטסה במשחק של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

בפתיחת הקדנציה שלו בישראל, אלטון אקולטסה הראה הרבה כישרון אבל מעט מדי מספרים. אבל בשבועות האחרונים החלוץ ההולנדי של הפועל באר שבע מתחיל לפרוע שטרות, ואמש (חמישי) הוא הגיע בשיאו. הקבוצה מבירת הנגב אמנם הפסידה 4:2 לבאייר לברקוזן, אבל אקולטסה הראה יכולות אחד על אחד מרשימות ומהירות מסחררת עם הכדור.

השער השני שלו במשחק, שקבע יתרון 1:2 לבאר שבע, היה גולת הכותרת: הוא עבר את השחקן הראשון עם טאצ' נהדר בעקב, היתל בבלם גרמני נוסף, השכיב את השוער וגלגל לרשת, בביצוע שהפך לויראלי וכיכב באתרי הספורט בעולם.

ב"אס" פרסמו סרטון של הביצוע בכותרת גבוהה באתר וכתבו: "אין צל של ספק: זה גול העונה בליגה האירופית". גם ב-ESPN הציגו את השער של אקולטסה שוב ושוב ובאתר נכתב: "אתם מוכנים לזה? זה יכול להיות אחד משערי השנה. אלטון אקולטסה עבר שחקן אחד בעקב, נפנף את שאר ההגנה והשוער, וכבש".

אלטון אקולטסה הפועל באר שבע. דני מרון
מועמד לשער השנה? אקולטסה חוגג/דני מרון

גם ב-ESPN התלהבו: "כמו ניימאר"

ב"אולה" הארגנטינאי הגדילו לעשות כשהשוו את השער של אקולטסה לסלאלומים המפורסמים של דייגו מראדונה. "זאת הייתה פריצה של מראדונה בשיאו", כתבו, "שער ספקטקולרי".

הביצוע של אקולטסה לא נעלם גם מעיניה של התקשורת ההולנדית, שדיווחה על ה"דרבי ההולנדי" בין אקולטסה לבין מאמן לברקוזן פטר בוס. "עכשיו פטר בוס מכיר את אקולטסה", כתבו ב"טלחרף". "אקולטסה גדל במחלקת הנוער של אייאקס, אבל דרכיו לא הצטלבו עם בוס שאימן את הקבוצה הבוגרת ב-2016. עכשיו הוא בטוח יודע מי הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully