וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נושמת לרווחה: "חוץ מהניצחון אין מה לקחת מהמשחק"

6.11.2020 / 10:02

אחרי שנחלצה מהדחה בסיבוב א' של גביע המדינה נגד רמת גן/גבעתיים מהלאומית, האדומים לא מחפשים תירוצים בשל הפציעות. קסטריטיס: "שיחקנו לא טוב ומצאנו את הדרך לנצח". מחמאות לבר טימור

הפועל תל אביב נחלצה בעור שיניה אמש (חמישי) מהדחה מביכה בסיבוב א' של גביע המדינה בזכות ניצחון דרמטי 74:75 על הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית. הקבוצה של יאניס קסטריטיס נעזרה בסל ניצחון של יונתן מור 5 שניות לסיום כדי לרשום את הניצחון.

האדומים הופיעו למשחק ללא ג'ון דיבלר הפצוע כשקיים סימן שאלה האם יוכל ליטול חלק במשחק הליגה נגד גלבוע/גליל ביום ראשון. טאליב זאנה עלה לשחק אחרי תקופה ארוכה בה היה פצוע, אך עם זאת, במועדון סירבו לתרץ את היכולת החלשה בהיעדרות של דיבלר ובפציעה של זאנה.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור. קובי אליהו
בכושר טוב. טימור/קובי אליהו

"בכדורסל אתה חייב להגיע לכל משחק כאילו מדובר משחק גמר", אמר יאניס קסטריטיס בסיום המשחק, "רמת גן/גבעתיים שיחקו עם הרבה מוטיבציה וממש רצו לנצח ואני מפרגן להם על כך. אנחנו שיחקנו לא טוב אבל מצאנו את הדרך לנצח בערב רע שלנו. אני יודע איך השחקנים שלי מתאמנים כל יום ומתגברים על קשיים כמו פציעות רבות שמונעות מאיתנו שטף ולייצר קצב טוב באימונים, אז אני לא אהיה מתוסכל. בסופו של דבר אם לא נתחרה בכל ערב יהיו לנו הרבה ערבים קשים. הגישה המנטלית שלנו תכריע, אני מאמין בהם ובטוח שאנחנו נראה את הפועל שאנחנו רוצים לראות".

יונתן מור הוסיף ואמר: "חוץ מהניצחון אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. פשוט נראינו לא טוב. עשיתי את העבודה שלי עם השלשה כי זה מה שלמדתי מגיל חמש ועם הריבאונד כי אתה רואה שיכול להיות שהכדור בחוץ. יש לנו קהל ענק שמצפה מאיתנו להרבה יותר ואנחנו צריכים לבוא ולהילחם גם אם הם לא נמצאים באולם. מבחינה אישית אני מרגיש טוב, סומכים עליי ואני מרגיש שאני יכול לתת עוד קפיצת מדרגה אבל זה בא עם ניצחונות כדי שבאמת יספרו את זה. אחרת זה לא משנה".

מי שכן זכה למחמאות הוא בר טימור שנמצא בכושר טוב ורשם אמש 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-32 וחצי דקות של משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully